9 mënyra për të reduktuar rrezikun e kancerit të gjirit
nga Virginia Hopkins më 09/10/09 në 2:37 pm
Tetor është Kanceri i gjirit vetëdijes Muaj, por fokusi media të këtij muaji ka tendencë të jetë për shërimin e kancerit të gjirit, me pak ka thënë se si për të parandaluar kancerin e gjirit. Lajm i keq është se ne jemi më afër tek një kurë për kancerin e gjirit se kemi qenë 50 vjet më parë. Ne kemi chemotherapies disi më efektive për trajtimin e kancerit të gjirit, por ata të gjithë mund të kenë të tmerrshme, madje edhe vdekjeprurëse, efekte anësore dhe të vështirë të kualifikohen si një kurë.
Lajm i mirë është se ne e dimë shumë më tepër për mënyrën se si për të parandaluar kancerin e gjirit se kemi bërë 50 vjet më parë.
1 Shmangni sintetike terapinë e zëvendësimit të hormoneve (HRT). Në vitin 2003, Iniciativa e Shëndetit të Grave Studimi (WHI) ka treguar një rrezik në rritje 24% të kancerit të gjirit për gratë që përdorin HRT sintetike të tilla si Provera. Kjo u pasua nga afër me Milion Studimi britanik Gruas, e cila tregoi një rrezik në rritje 66% të kancerit të gjirit në mesin e grave që përdorin HRT sintetike. Next erdhi Studimi francez E3N, i cili tregoi një rrezik 60 për qind rritje. Si rezultat i këtyre studimeve, miliona gra shpejt ndaloi përdorimin e hormoneve sintetike. Në nëntor të vitit 2006, hulumtimet u lirua nga qendrat e kancerit rreth Shtetet e Bashkuara tregon se normat e kancerit të gjirit kishte rënë në mënyrë dramatike (7-15%) për herë të parë në dekada, dhe në 2009 një artikull në New England Journal e Mjekësisë në përfundimin se rënia ishte për shkak të miliona grave që kanë ndaluar përdorimin e HRT.
2 Merr disa stërvitje Nuk ka nevojë për të kandiduar maratona ose malet ngjit;. Edhe një 20-minuta më këmbë tri herë në javë mund të bëjë një ndryshim. Një 30-minuta 6 herë shëtitje në javë bën një dallim shumë të madh. Sipas Studimit të infermiereve të Shëndetësisë, duke ecur dy milje në ditë shkurtime rrezikun e kancerit të gjirit në gjysmë. Ka fjalë për fjalë dhjetëra studime që tregojnë se ushtrimi i rregullt fizik në mënyrë dramatike zvogëlon rrezikun e kancerit të gjirit.
3 Minimize sheqer dhe karbohidratet rafinuar. Ushqime Bardhë janë jashtë, drithërat, të veggies dhe fruta të freskëta, arra, fara, vezët dhe peshku janë futur me emrin tuaj shumë sheqer dhe carbs thjeshta në dietën e mban nivelin e insulinës së lartë, e cila krijon një ujëvarë të ngjarjet në trup që predisposes trupin e një gruaje me kancerin e gjirit.
4 Përdorimi i alkoolit në moderim. Moderuar përdorimin e alkoolit, të tilla si një gotë verë disa herë në javë, zvogëlon rrezikun e kancerit të gjirit. Çdo gjë më rrit rrezikun e kancerit të gjirit.
5 Shmangni toksina mjedisore Kjo është më e lehtë tha se bëhet këto ditë, por lista e toksinave të minimizohet ose shmanget përfshin pesticide dhe herbicide;. Shumë produkte pastrimi, manikyrin e thonjve dhe manikyrin e thonjve mbartës, vaj-bazë ngjyra dhe thinners bojë; hahet ose pijshëm nga enë plastike të buta; kozmetike që përmbajnë Parabens; aromat rreme të tilla si fresheners ajrit, soaps aromatike lavanderi dhe parfume më; dhe dru presion dhe bordit grimcë mobilje se off-gazra formal. Tap ujë nga një furnizim me ujë komunal ose ujë dhe në një komunitet bujqësore mund të jetë i ngarkuar me toksina përdorur një filtër të ujit nëse është e nevojshme.
6 menaxhuar stresin. Kronik, stresi i palodhur, si është përjetuar shpesh nga gratë që mashtroj rolin e nënës, i gruas dhe punëmarrësit, merr një taksë të rëndë në trup, dhe në veçanti mban kortizolit hormon lartë. Kur kortizolit është ngritur kronike, rreziku i kancerit të gjirit është rritur ndjeshëm. Gjeni një aktivitet (apo pasivitet) që është zbutës, si dhe të marrë kohë për të përditshme.
7 Get mjaft e gjumit në një dhomë të errët. Kjo është një nga mënyrat më të mira për të menaxhuar stresin! Gjumi i jep kohe trupit për të pushuar, riparimin dhe shëruar. Duke fjetur në një dhomë të errët inkurajon prodhimin e hormonit melatonin, e cila ul rrezikun e kancerit të gjirit. "Mjaft" i gjumit mund të jetë 7 orë për disa gra dhe 9 orë për të tjerët.
8 Shmangni kontraceptive kimike nëse është e mundshme. Pilula e kontrollit të lindjes dhe patches, të shtëna dhe implantet, kujtoj një rrezik modeste më të lartë të kancerit të gjirit, i cili rrit më shumë se ata janë përdorur. Teens që përdorin kontraceptivë kimike kanë trefishtë të rrezikut të jetës së kancerit të gjirit. Kontraceptive kimike përmbajnë hormone të njëjta sintetike si HRT sintetike (shih # 1), shpesh në doza më të larta. Metodat e kontracepsionit pengesë të tilla si diafragmë, cervikal kapak dhe sfungjer, gels përdorin dhe krem që nuk janë krejtësisht të sigurt, por duket të jenë të sigurt se kontraceptive kimike kur është fjala për rrezikun e kancerit të gjirit.
9 Mbani tank D vitaminë plotë. Deri tani hulumtim është e padiskutueshme se gratë me vitaminë D mangësi kanë një rrezik të konsiderueshme më të lartë të kancerit të gjirit. Merrni disa diellin, të marrë një shtesë vitaminë D, dhe nëse në dyshim, provë vitaminë tuaj d nivele. Dhe nga rruga, vitaminë D është gjithashtu shumë mbrojtëse kundër gripit!
A Hormonet Bioidentical shkaktojë kancer gjirit? Gjej në këtë nen nga Virginia Hopkins.
Lexo më shumë për atë që shkakton kancerin e gjirit dhe si për të parandaluar atë në librin Çfarë mjeku juaj nuk mund të ju them Rreth kancerit ne gji nga John R. Lee, MD, Dr David Zava dhe Virginia Hopkins.




















































Joe Keon
18 nëntor 2009
Sugjeruar alkool ka ndonjë rol në uljen e rrezikut të kancerit të gjirit është këshilla shumë të diskutueshme. Nuk ka një pjesë të trupit që nuk është prekur negativisht nga konsumi i alkoolit, dhe askush nuk duhet të nxitur përdorimin e saj. Taksat Alkooli mëlçisë, është e vështirë në sistemin nervor (truri) dhe mund predispose një të kancerit të stomakut. Është e vështirë të muskulit të zemrës dhe kjo mund të nxisë kockave hedh lëng. Së fundi, ajo është e varur. Konsumi i alkoolit duket të jetë një nga faktorët e rrezikut më të qëndrueshme për kancerin e gjirit. Një arsye mund të jetë tendenca e saj për të rritur nivelet e estrogjenit. Tjetër është se ajo është e kontaminuar me shpesh herbicid, këpurdhëvrasës dhe mbetjeve të pesticideve të përdorura më të lashtat e rrushit.
Sa i përket çështja qumështit shkon, nuk duhet të nxjerrë në bazë të literaturës mjekësore të konsiderueshme në këtë drejtim, ata thjesht kanë nevojë për sens të përbashkët. Qumështi i lopës asnjëherë nuk ishte menduar për njerëzit dhe nuk kemi asnjë kërkesë ushqyese për të. Çdo gotë qumësht, pa marrë parasysh sa të ndërgjegjshme u prodhuar, organike apo jo, përmban pothuajse gjashtëdhjetë e hormoneve të ndryshme dhe faktorë të rritjes. Kjo është një fakt shkencor. Përse dikush do të të interesuar në shëndetin dua të ha të tillë ngarkesë të tillë? Nëse kalcium ajo e ju jeni pas, ka 70 burime të mirë ushqimore që ofrojnë atë. Çuditërisht, ai do të thithin më shumë kalcium nga një gotë lëng portokalli të fortifikuar, ose një filxhan brokoli, se nga një gotë qumësht të lopës.
Kathleen
12 Tet 2009
Pas viteve të gjinjve të trazuar dhe disa testin prapa thirrjes, mjeku im ka filluar më në shtojcave jod. Ndryshim të mahnitshme.
Shikoni lidhjen më poshtë webpage. Kërko studimet e dokumentuara në internet që janë bërë gjatë viteve me jod, bisedoni me mjekun tuaj dhe pastaj të përpiqet jod. Nga gjithçka që unë kam lexuar jod duket të ketë një efekt parandalues për kancerin e gjirit.
http://blog.annlouise.com/2009/10/02/iodine-deficiency-hidden-link-to-breast-cancer-risk/~~V
KD
12 Tet 2009
Unë jam në përgjigje të komentit qumështit ... të qumështit duhet të jetë mirë në moderim .. por ajo që e bën të qumështit të meta është hormonet e përdorura për prodhimin e qumështit, antibiotikët dhe pesticideve të përdorura në e kafshëve për prodhimin dhe cilat janë kafshët në të vërtetë hahet? dhe kushdo ka shikuar në shumat e sheqerit në etiketë ushqim për qumësht dhe kos? aritificial sweeteners etj ... të qumështit duhet të jetë mirë për disa njerëz, kur ai është në formë është më se e natyrshme që do të jetë e parë. Pasterizimi dhe homogjenizimit në fakt mund të prishen "gjëra të mira" në qumësht të tilla si bakteret e mira dhe enzimave duke krijuar kështu një produkt të meta qumështit. Nëse krahasuar studimet e qumështit të përpunuara vs qumështit para ka efekte shumë të sëmurë nga qumështit të përpunuara. Por duke ngrënë format e para e kujdes të qumështit duhet të merret në freskinë dhe kanalizimeve të ushqimit. Unë mendoj se qumështit i është dhënë një rap keq dhe sapo është përpunuar dhe overprocessed për të shkatërruar të mirën e vërtetë që mund të vijnë prej saj.
Magda
11 Tet 2009
Pse nuk ju them asgjë në lidhje me produktet e qumështit? Është mjaft mirë e njohur se produktet e qumështit të rrisë rrezikun e kancerit të gjirit tek gratë dhe kancerit të prostatës në meshkuj. Njerëzit janë specie e vetme të gjitar që nuk largoj veten. Ne nuk kemi nevojë për qumësht ose produkte qumështi dhe unë jam sickened sa herë që unë shoh shirita rozë shfaqet, kos djath akullore, apo kartona qumësht. Sa e trishtueshme.
Carol dinius
11 Tet 2009
Unë jam 57 vjeç e vjetër. Në rreth 2003 kam filluar duke përdorur krem progesterone. Deri atëherë, unë kurrë nuk kam pasur një periudhë të rregullt (në kohë). Tani unë (ende) të bëjë në këtë moshë. A është sepse unë jam duke përdorur krem, apo është ajo që Zoti nuk ka vendosur t'i japë fund minave ende. Gyno im thotë se shkaku i saj Unë jam duke e bërë Estrogren (PS?). Please let me know. Gjithashtu, mund të jetë shkak I use soje, që është një tjetër teori. Shumë falemnderit. Unë jam një besimtar dhe i dashur! Dr Lee . Unë kurrë nuk përdorur një HRT, krem gjithmonë vetëm progesterone. Cicërimë