9 spôsobov, ako znížiť riziko vzniku rakoviny prsníka
od Virginie Hopkins na 09/10/09 v 2:37 hod
Október je mesiac povedomia o rakovine prsníka, ale mediálne zameranie tohto mesiaca má tendenciu byť o ošetrovanie rakoviny prsníka, s málo povedať o tom, ako zabrániť rakovine prsníka. Zlou správou je, že sme o nič bližšie k vyliečeniu rakoviny prsníka, než sme boli pred 50 rokmi. Máme o niečo účinnejšie chemoterapie pre liečbu rakoviny prsníka, ale všetci môžu mať strašné, dokonca smrtiace, vedľajšie účinky a ťažko považovať za liek.
Dobrou správou je, že vieme oveľa viac o tom, ako zabrániť rakovine prsníka, než sme robili pred 50 rokmi.
1 Vyhnúť sa syntetickou hormonálna substitučná terapia (HRT). V roku 2003, zdravie žien Initiative (WHI) ukázala 24% vyššie riziko rakoviny prsníka u žien používajúcich syntetickou HRT ako Provera. To bol pozorne sledovaný britskou Million Women Study, kde sa ukázalo 66% zvýšené riziko rakoviny prsníka u žien užívajúcich hormonálnu substitučnú liečbu syntetické. Budúci prišiel francúzsky E3N štúdii, ktorá ukázala o 60% vyššie riziko. V dôsledku týchto štúdií, milióny žien rýchlo prestal používať syntetické hormóny. V novembri 2006 bol výskum prepustený onkologickými centrami po celom USA ukazujú, že výskyt rakoviny prsníka sa dramaticky poklesol (7 až 15%) sa po prvýkrát za niekoľko desaťročí, a v roku 2009 článok v časopise New England Journal of Medicine k záveru, že pokles bol kvôli miliónom žien, ktoré HRT prestal používať.
2 Získať nejaké cvičenie Nie je potreba spúšťať maratóny alebo stúpanie hôr. Dokonca aj 20-minútovej chôdze trikrát týždenne môže byť rozdiel. 30 minút chôdze 6 krát týždenne je oveľa väčší rozdiel. Podľa Health Study sestier, dve míle chôdze denne znižuje riziko rakoviny prsníka o polovicu. Existujú doslova desiatky štúdií, ktoré preukazujú, že pravidelná telesná cvičenia výrazne obmedzuje riziko rakoviny prsníka.
3 Minimalizácia cukru a rafinovaných sacharidov. Biele potraviny sú mimo, celé zrná, čerstvé ovocie a zeleninu, orechy, semená, vajcia a ryby sú dovnútra príliš veľa cukru a jednoduchých sacharidov v strave vedie vysokej hladiny inzulínu, ktorá stanovuje kaskádu udalosti v tele, ktoré predisposes ženské telo k rakovine prsníka.
4 Použitie alkohol s mierou. Stredne ťažké užívanie alkoholu, ako poháre vína niekoľkokrát týždenne, znižuje riziko rakoviny prsníka. Nič viac zvyšuje riziko rakoviny prsníka.
5 Vyvarujte sa životného prostredia toxíny To sa však ľahšie povie, ako urobí v týchto dňoch, ale zoznam toxínov byť minimalizované, alebo radšej obsahuje pesticídy a herbicídy;. Mnohé čistiace prostriedky, laky na nechty a odlakovače, olejové farby a farby riedidlá, jedle alebo piť z mäkkých plastových kontajnerov, kozmetiky, ktoré obsahujú parabény, falošné vôňa, ako osviežovače vzduchu, vonné práčovňa mydiel a parfémov väčšiny, a lisovaného dreva a drevotrieskových dosiek, ktoré nábytok off-plyny formaldehydu. Kliknite na vodu z obecnej vody alebo i vody v poľnohospodárov môže byť naložené s toxíny, použiť vodný filter v prípade potreby.
6 zvládať stres. Chronická, nepolevující napätie, aké sa často stretávajú ženy, ktoré žonglovať rolí manželky, matky a zamestnancom, vezme ťažkú daň na tele, a najmä udržiava hormónu kortizolu vysoká. Keď je chronicky zvýšená hladina kortizolu, sa riziko rakoviny prsníka výrazne zvýšil. Nájsť činnosť (alebo nečinnosť), ktorý je relaxačné, a nejakú dobu trvať na tom denne.
7 Získať dostatok spánku v temnej miestnosti. To je jeden z najlepších spôsobov, ako zvládať stres! Spánok dáva telu čas na odpočinok, opravovať a liečiť. Spanie v temnej miestnosti podporuje produkciu hormónu melatonínu, čo znižuje riziko rakoviny prsníka. "Veľa" spánku môže byť 7 hodín u niektorých žien a 9 hodín pre ostatné.
8 Vyvarujte sa chemické antikoncepcie, pokiaľ je to vôbec možné. Antikoncepčné pilulky a opravy, výstrely a implantáty udeľujú mierne vyššie riziko vzniku rakoviny prsníka, ktorý zvyšuje už sú používané. Dospievajúci, ktorí používajú chemické antikoncepcie majú trojnásobný doživotnú riziko rakoviny prsníka. Chemická antikoncepcia obsahujú rovnaké hormóny ako syntetické syntetické hormonálna substitučná terapia (pozri # 1), často vo vyšších dávkach. Medzi bariérovej metódy antikoncepcie, ako je bránice, krčnej čiapky a huba, používajú gély a krémy, ktoré nie sú úplne bezpečné, ale zdá sa, že je bezpečnejšie ako chemické antikoncepcie, pokiaľ ide o riziko rakoviny prsníka.
9 Uchovávajte vitamínu D nádrž plná. Teraz výskum je nesporné, že ženy s nedostatkom vitamínu D majú významne vyššie riziko vzniku rakoviny prsníka. Trochu slnka, sa vitamín D doplnok, a ak je pochybnosť, otestujte vitamínu D úrovne. A mimochodom, vitamín D je tiež veľmi ochranný účinok proti chrípke!
Páči sa Bioidentical hormóny spôsobí rakovinu prsníka? Hľadať v tomto článku od Virginie Hopkins.
Prečítajte si viac o tom, čo spôsobuje rakovinu prsníka a ako zabrániť tomu v knihe Co Váš lekár môže nemožno povedať o rakovine prsníka John R. Lee, MD, Dr David bato a Virginia Hopkins.




















































Joe Keon
18.listopadu 2009
Naznačuje, alkohol má nejakú úlohu v znižovaní rizika rakoviny prsníka je veľmi diskutabilná poradenstva. Neexistuje časť tela, ktorá nie je negatívne ovplyvnená konzumáciou alkoholu, a nikto by sa mala podporovať jeho použitia. Alkohol dane pečeň, je ťažké na nervovú sústavu (mozog) a môžu zvyšovať výskyt jedného k rakoviny žalúdka. Je ťažké na srdcový sval a môže podporovať rednutie kostí. V neposlednom rade je návykové. Konzumácia alkoholu sa zdá byť jedným z najviac konzistentných rizikových faktorov pre rakovinu prsníka. Jedným z dôvodov môže byť jeho tendencia k zvýšeniu hladiny estrogénu. Na druhej strane je, že je často kontaminované s herbicídy, fungicídy a rezíduá pesticídov používaný na hrozna plodiny.
Pokiaľ ide o mliečne otázka ide, jeden nemusí čerpať podstatné lekárskej literatúry v tomto ohľade jednoducho potrebujú zdravý rozum. Kravské mlieko nikdy nebol zamýšľaný pre ľudí a nemáme nutričné požiadavky pre túto činnosť. Každá poháre mlieka, bez ohľadu na to, ako vedome bol vyrobený, organické alebo nie, obsahuje takmer šesťdesiat rôznych hormónov a rastových faktorov. To je vedecký fakt. Prečo by niekto záujem o zdravie, chcete spracovať také užitočné zaťaženie? Ak je to vápnik, že ste po ňom, je 70 Dobré jedlo zdrojov, ktoré poskytujú to. Prekvapivo, jeden bude absorbovať viac vápnika z pohára opevneného pomarančový džús, alebo šálka brokolice, než z pohára mlieka kravského.
Kathleen
12 október 2009
Po rokoch hromadnými prsiach a niektorých mamografia zavolať späť, môj doktor začal ma jódu doplnkov. Úžasná zmena.
Pozrite sa na nižšie uvedenej webovej stránky odkaz. Hľadať štúdie dokumentované na webe, ktoré boli vykonané v priebehu rokov s jódom, poraďte sa so svojím lekárom a skúste jód. Zo všetkého, čo som čítal jód vyzerá, že má preventívny účinok na rakovinu prsníka.
http://blog.annlouise.com/2009/10/02/iodine-deficiency-hidden-link-to-breast-cancer-risk/ ~ ~ V
KD
12 október 2009
Som reagovať na mliečne výrobky komentár ... mliečne mali byť v poriadku s mierou .. ale to, čo robí, je chybné mlieko hormóny používané na výrobu mlieka a mliečnych výrobkov a antibiotík a pesticídov používaných na zvieratách pre výrobu a aké sú zvieratá vlastne jesť?? a niekto sa pozrel na množstvo cukru na etikete potravín pre mlieko a jogurt? aritificial sladidlá atď ... mliečne výrobky by mali byť v poriadku pre niektorých ľudí, keď je v ňom najviac prírodnej forme, ktorá by bola surové. Pasterizácia a homogenizácia môže skutočne prelomiť "dobré veci" s mliekom, ako dobré baktérie a enzýmy, a tak vytvára chybný mliečny výrobok. Pokiaľ nákupný štúdií spracovaných mliečnych výrobkov vs surového mlieka a mliečnych výrobkov je viac škodlivé účinky žiarenia z spracovaného mlieka a mliečnych výrobkov. Ale jesť surové formy mlieka Opatrnosť je potrebná v čerstvosti a hygieny potravín. Myslím, že mliekareň dostala zlú reputáciu a práve bola spracovaná a overprocessed zničiť skutočné dobro, ktoré môžu pochádzať z toho.
Magda
11 október 2009
Prečo hovoríte niečo o mliečne výrobky? Je dobre známe, že mliečne výrobky zvyšujú riziko rakoviny prsníka u žien a prostaty u mužov. Ľudia sú jediný druh cicavca, ktorý nemá odstaviť sám. Nepotrebujeme mlieko alebo mliečne výrobky a som znechutený, kedykoľvek vidím ružové stuhy zobrazované na jogurt, zmrzlina, syr alebo mlieko kartónov. Ako smutné.
Carol dinius
11 október 2009
Som 57 rokov starý. V roku 2003 asi som začal používať progesterónu krém. Do tej doby som nikdy nemala pravidelnú, na čas) obdobie. Teraz som (ešte) to v tomto veku. Je to preto, že používam krém, alebo je to, že Boh nie je rozhodla ukončiť môj doteraz. Môj Gyno tvrdí, že jej príčinou robím Estrogren (sp?). Prosím, dajte mi vedieť. Tiež by to mohlo byť, pretože som používať sóju, to je ďalšia teória. Ďakujem mnohokrát. Som veriaci a miloval! Dr Lee . Nikdy som používal HRT, vždy len progesterónu krém. Koleda