Zapisz się do artykułów na tej stronie »

Kontrowersje Mammografia - Podążaj za pieniądze

przez Virginia Hopkins na 18/11/09 na 4:19 pm

Kontrowersje Mammografia - Podążaj za pieniądze

Miejmy trochę Straight Talk i potocznej wokół kontrowersji mammograficznego, które wybuchły w tym tygodniu. Najważniejsze jest to spór nie ma nic wspólnego z troską nad zdrowiem kobiet, a wszystko, co zrobić z pieniędzmi i polityki.

W poniedziałek (16 listopada), US Preventive Services Task Force (PSTF), część rządowej Agencji Badań i Jakości Opieki Zdrowotnej, opublikowała raport, który zaleca przed rutynowych pokazów mammograficznych dla kobiet w wieku 40 do 49 lat. Zalecają oni, że kobiety w wieku 50 do 74 mają mammografię co dwa lata.

Zalecenie to odwraca PSTF wytycznych wydanych w 2002 roku, zalecając, że kobiety w wieku 40 i nawet mają roczne mammografii rutynowe. To 2002 Wytyczne zostały dokonane przez inną grupę a następnie w PSTF, oparte na pieniądzach i polityce, a nie na fakty lub dowody. Odwrócenie 2002 r. wytycznych w tym tygodniu opiera się na tym, co jest najlepsze dla kobiet. Zdarza się również, aby zaoszczędzić miliardy dolarów w kosztach opieki zdrowotnej i oszczędzić miliony kobiet z niepotrzebnych biopsji i zabiegów i ogromny koszt i stresu tego niepotrzebnego opieki medycznej.

Spór jest o tych miliardach dolarów, które nie będą dopływających do mammografii w branży producentów, w szpitalach, klinikach i na radiologów, onkologów i laboratoriów wykonując biopsję i tak dalej. Nie popełnij błędu, rutynowej mammografii przesiewowych jest przemysłowa maszyna i ogromna krowa gotówki.

Kiedy PSTF wydany tych zaleceń w poniedziałek, za pośrednictwem artykułu w prestiżowym czasopiśmie Annals of Internal Medicine, American Cancer Society (ACS) jednocześnie ustawić luźne zamieć negatywnej i jadowity PR twierdząc, że nie zgadzam się z PSTF zmian w wytycznych mammografii. zręczny, drogie i histeryczna kampania ACS był oczywiście przygotowany z dużym wyprzedzeniem czasu i zawiera klipy kobiet w wieku 40, których rak piersi został wykryty przez mammografii; klipów kobiet, mówiąc: "To jest Obamacare! Kobiety idą na śmierć! To gendercide! "I filmów z lekarzy wypowiadając nowe wytyczne są" oburzające "i" niebezpieczne ".

A jednak, kilka tygodni temu szef ACS rozmawiał New York Times nauki pisarza Gina Kolata ust Rak Grupa ma obawy dotyczące Pokazów ) i ujawnił, że ACS miał zmienić swoje zalecenia do pokazów na raka, ponieważ overscreening było przyczyną więcej problemy niż to rozwiązanie, a kosztuje podatników miliardy dolarów. Wkrótce potem, ACS backpeddled i zmienił zdanie. Więcej informacji na temat tej brudnej sagi mało, przeczytać artykuł Dr Ralph Moss ", w Discord na mammografii Roils ACS . Widocznie skoro ACS rozpoczął backpeddling, to był zajęty miliony dolarów wydatków na kampanię do ataku nowe PSTF zalecenia i przestraszyć amerykańskich kobiet w dalszym ciągu być overscreened na raka piersi, i znosić niepotrzebne, drogie i stresujące biopsji i leczenia.

Obecny artykuł Kolata firmy, panel wzywa mammografii w 50 a nie 40 na nowe wytyczne PSTF jest, co ciekawe, nie wspominając o wcześniejszy artykuł, w którym ACS najwyraźniej na pokładzie z tymi nowymi wytycznymi.

Faktem jest, że mammografia jest i zawsze była, źle pomyślane, słabo zbadane, prymitywne, nieskuteczne i niebezpieczne sposobem wykrywania raka piersi, który prawdopodobnie spowodował tyle raka piersi, ponieważ wykrył.

Wiemy, że bez cienia wątpliwości, że narażenie na promieniowanie zwiększa ryzyko raka piersi. Samuel Epstein MD szacuje, że ponad 10 lat rutynowej mammografii przed menopauzą kobieta otrzymuje niemal połowę promieniowania jak był wymierny w ciągu półtora kilometra od epicentrum wybuchu bomby atomowej Hiroszima.

Sam fakt, że ta metoda badań przesiewowych w kierunku raka piersi nawet wymyślone, po czym pozostawiono do współczesnej medycyny jest prawie niezrozumiała. Od mammografii zaczęło, nie było spadek zgonów z powodu raka piersi z powodu wczesnego wykrywania, a nie ogólny spadek zgonów z powodu raka piersi, które mogą być przypisane do mammografii. Rutynowe badania przesiewowe mammograficzne nie wykrywa więcej nowotworów piersi, ale nie zapisuje więcej ludzi.

Populacji kobiet, która toczy się właśnie teraz, ci od 40 do 49, mają tkankę piersi gęstszy niż u kobiet po menopauzie, co czyni ich guzy raka piersi bardzo trudne do wykrycia na mammografię. Większość guzów raka piersi u kobiet w tym wieku są prawdopodobnie złapany przez same kobiety, pod prysznicem. Ale nie wiemy na pewno, bo to badanie nie zostało wykonane!

W "ekspertów", którzy są broniące rutynowe mammografii dla kobiet poniżej 50 mówią, a ja parafraza "Mammografia nie działają tak dobrze, ale to wszystko co mamy, więc musimy zachować to robić!" To nie jest tak prawdziwe. Mamy termografia, która jest doskonałym sposobem na wykrycie guzów raka piersi, ale nigdy nie chwyciło, bo to tak bezpieczne, proste i niedrogie. Może nawet rozróżnić dynamicznie rozwijającą się i wolno rosnących guzów piersi, jak określono w własnym Raka ACS w czasopiśmie w czerwcu 2006 r. ( piersi termografia i przewidywania ryzyka raka ), który stwierdził: "Termografia jest przydatna nie tylko jako prognostyk czynnikiem ryzyka dla raka, ale również do oceny szybciej rosnących nowotworów." Badania cytowane w niniejszym opracowaniu dokonano 2o do 30 lat temu, a termografia, która obecnie jest cyfrowy, przeszedł długą drogę od tamtego czasu.

Oto pomocny artykuł o termografii przez Sherrill Sellmana, ND, Termografia - Widząc w przyszłość i broszura z cyfrowym firmy termografia , która daje dobre przykłady tego, co Termogram widzi.

Nowa Suzanne Sommersa bestselleru Knockout zajmuje jedno-dwa cios w przemyśle raka amerykańskiego, i obejmuje brud na przemysł mammografia. Ale jeszcze lepiej, że ten uwidacznia kilka odważnych lekarzy w USA, którzy mają sukcesy z alternatywnych metod leczenia raka. Chociaż nie zgadzam się z mega-dawki podejścia Sommersa do bioidentical terapii hormonalnej, robi wielkie zasługi dla amerykańskiej zdrowia używając jej sławę i ogromną publiczność poświęconym informacji i powiedzieć prawdę o naszym strasznie dysfunkcyjnej i destrukcyjne branży medycznej . Mimo konwencjonalnej maszyny medycznej PR, która jest trzaskanie i rozmazywania Sommers, jej nowa książka jest na szczycie list bestsellerów.

Oto artykuł Johna R. Lee, MD, Routine Mammografia-mielibyśmy ani nie powinniśmy , który wyszczególnia niektóre z dowodów przeciwko mammografię. Istnieje również przydatne informacje o mammografii, a także o profilaktyce raka piersi w naszej książce Co lekarz nie może powiedzieć o raku piersi .

Wyślij do Twittera

22 Responses to "kontrowersji mammografia - Follow the Money"

  1. Avatar

    E. Connors

    22 listopada 2009

    Zauważ, że rząd nie proponuje termografii jako substytut mammografii. Wiele wrzawy, ponieważ obywatele rozpoznać początek "mniej opieka jest lepsza opieka" temat, który przeniknie branży opieki zdrowotnej, gdy rachunek opieki zdrowotnej przechodzi przez Kongres.

  2. Avatar

    Kate Cherico, RN

    22 listopada 2009

    Nikt nie odniósł się do problemu promieniowania. Rozumiem z książki dr Lee na raka piersi, że każdy mammografia paczki 3% narażenia na promieniowanie, które jest rzeczywiście causitive na raka. Rysunek jeśli kobieta ma roczną mammografię za zaledwie dziesięć lat, jej ekspozycja (a tym samym czynnikiem ryzyka dla raka piersi) wzrasta 30%! Kto by nie połączyć tych na wzrost nowotworów piersi doświadczamy. Kiedy diagnostyka
    faktycznie się ze zwiększonym ryzykiem zachorowania na raka jak ktoś może zaufać to jako profilaktyki testu? Z czasem promieniowanie kumuluje się i buduje z każdej ekspozycji.

  3. Avatar

    Karen Thompson

    19 listopada 2009

    Zdiagnozowano raka piersi w wieku 43 1992, poprzez egzamin i biopsji. Guz był ponad 5 cm i 8 z 16 węzłów chłonnych. Były o mammografii od 40 roku życia. Nic nie pokazał się na mammografię nawet dni, że dr znalazł bryłę i nalegał na biopsję. Tak, znam od 1992 roku, że Mammografia nie są skuteczne u młodszych kobiet lub kobiet z implantami piersi. Od teraz tylko 1 pierś do montior i klatki piersiowej, które również wymaga obserwacji, w ciągu ostatnich kilku lat używałem termografii. Został skierowany przez mojego onkologa, który powiedział mi, że Termografia daje jej dużo więcej informacji o tym co się dzieje z węzłów chłonnych, klatce piersiowej i piersi pozostały niż mammografii. To było "Bóg posłał" dla mnie. Nie mam dyskomfort mammografii lub narażenie na promieniowanie .. plus więcej informacji na temat wszelkich zmian. Więc dlaczego nie moje ubezpieczenie nie obejmuje tego? Czy są szalone? Termografia jest zatwierdzony przez FDA.

  4. Avatar

    pam

    19 listopada 2009

    To wydaje się jak kawałek naprawdę alarmistycznych tutaj. Naprawdę nie ma żadnych dowodów, że Mammografia powodować raka i to mamy dowody, że wczesne wykrycie uratował życie wielu ludziom i im więcej kobiety były coraz pokazy, śmiertelność była na dół. Myślę, że sztuka może być bardziej wiarygodny, jeśli cytowany jakiś rzeczywisty dowód zarówno "pieniądz" w świecie itp. mammografii, a także zagrożeń związanych z mammografii - można odnosić się do nich tak, jakby to fakty. Rekomendacja który ukazał się myli tyle bez alarmistycznych artykułu. Równie zainteresowania jest implikacja, że ​​kobiety, które potrzebują badań przesiewowych nie dostanie go teraz i że w rzeczywistości branża ubezpieczeniowa będzie korzystać poprzez coś innego, że nie muszą pokrywać! Więc na czas tuż przed możliwością prawdziwej reformy systemu opieki zdrowotnej. Znalazłem kawałek bardzo nieprofesjonalne.

  5. Avatar

    William J. Strandwitz, PhD

    19 listopada 2009

    Myśli czytelnicy mogą chcieć to przeczytać.
    Rachunek

    A Zespołu Śmierci Powierzchnie John Armor

    W tym tygodniu, US Profilaktyczna Services Task Force ogłosiła swoje zalecenie, aby kobiety w wieku 40 i 50 już nie korzysta z rutynowej mammografii w celu wykrycia raka piersi w jego najwcześniejszych i najbardziej uleczalne etapie. To była niemal całkowitym zaprzeczeniem tej samej siły zadaniowej wcześniejszych zaleceń i wbrew radom American Cancer Society i innymi organami.

    Task Force nie, oczywiście, podać swoje powody tego zalecenia radykalnie innego. Kiedyś modelowania komputerowego trzech dużych badaniach raka piersi, w Szwecji, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Według tej pracy, "Na każde 1000 kobiet pokazywanych początek w wieku 40 lat, modelowanie sugerują, że zaledwie 0,7 zgonów na raka piersi nie będą mogli natomiast 480 kobiety uzyskać fałszywie pozytywny wynik i 33 więcej by przejść niepotrzebnych biopsji."

    Całkowity koszt wszystkich badań mammograficznych kobiet w każdym wieku szacuje się na 5 miliardów dolarów rocznie, choć Task Force twierdził, że koszt nie był czynnikiem w procesie decyzyjnym. Jednak bardzo droga stwierdziły one podstawę ich zalecenia sugerują, że twierdzenie jest fałszywe. Jest też jeszcze jeden przykład tego, że amerykańskie media może całkowicie zabraknąć historię, która jest tuż pod ich nosem. Nastąpił obszerna dyskusja, czy to zalecenie ma sens. Nie ma dyskusji, jak wiele można zapobiec śmierci nastąpi.

    Zwróć uwagę, że kobiety, które przeszkadza na początku egzaminów są policzone. Raport mówi, że 480 fałszywych alarmów spowoduje dodatkowych badań, a 33 więcej będzie miał niepotrzebnych biopsji. A co z kobietami, które umrą bez badań? Ta liczba kryje się za pozornie niewielkiej liczby 0,7 zgonów na 1000. Nikt w prasie najwyraźniej myślał, aby otworzyć kopię ostatniego Spisu Powszechnego oficjalnej w 2000 roku, i dowiedzieć się liczbę dodatkowych zgonów.

    Spis dane dzieli swoje wyniki w środku na 10 lat, a nie na końcu każdego dziesięciolecia. Jest nieco mniej niż 83 milionów Amerykanów w wieku od 35 do 55 lat. Wyciąć nieco więcej niż połowę, bo liczba Amerykanów w każdym wieku, spadki jak wiek idzie w górę. Tak, liczą 40 milionów Amerykanów pomiędzy 40 a 50.

    Im jesteśmy starsi, tym więcej kobiet nie są w każdej kategorii wiekowej. Tak to jest konserwatywny liczyć połowę tej grupy, 20 mln zł, jak kobiety. Teraz stosuje ten pozornie mały 0,7 procent do tych Amerykanów. Wynik jest taki, 140,000 kobiet umiera każdego roku, jeśli 40-50 Mammografia jest wyeliminowane. To nie pomyłka jest. Zadanie Wymusza własną postać dodatkowych zgonów na 0,7 procent ma pracować do 140.000 dodatkowych zgonów kobiet.

    Teraz, to Task Force nie posiada siłę przymusu. Brak prywatnych lub publicznych programów zdrowotnych zmieniły swoją politykę w wyniku prac tego zespołu zadaniowego zalecenia. Jednakże plan zdrowia rząd będzie posiadać płytę opinie, które będą miały przymus za nim. Że płyta jest w ustawie bodziec, który już minął i jest w mocy.

    Jest to, co Sarah Palin i inni krytycy nazwali "panel śmierć." Kiedy ma prawo do obniżenia ochrony ubezpieczeniowej dla osób, ponieważ niektóre działania medyczne nie są "opłacalne", śmierć zacznie.

    Żadna kobieta w mojej rodzinie "lubi", aby uzyskać mammografię. Ale wszyscy, którzy są starsi niż 40 lat, regularnie przedstawia tej ratującej życie niegodności. Co się stanie, gdy nie płyta z prawdziwymi przerwy w dostawie prądu określający procedury jak "nieefektywne", jak "opłacalne"? Ludzie z pieniędzy, żeby może płacić za swoich badań mammograficznych. Wszystkie kobiety, które zależą od ubezpieczenia będzie pierwszym umrzeć niewykrytych nowotworów, które można było zapobiec.

    Wiemy to ze statystyk, które są tuż przed nami, w tym tygodniu. Nikt nie zauważył i poinformował o dodatkowych zgonów. Jak mówi. Jakie to smutne.

    FamilySecurityMatters.org redaktor John Armor praktykował prawo w Sądzie Najwyższym 33 lat. Jan Pancerz praktykowane w Sądu Najwyższego USA od 33 lat. John_Armor@aya.yale.edu Jego najnowsza książka o Thomas Paine jest dostępna na http://www.TheseAreTheTimes.us . Skontaktuj się go w John_Armor@aya.yale.edu~~pobj .

  6. Avatar

    William J. Strandwitz, PhD

    19 listopada 2009

    Zapomniałem dodać w moim poprzednim komentarzu, jeśli chcesz znaleźć niezawodną instalację termografia do
    http://www.thermascan.com następnie kliknij
    Imaging Centers (na górze strony).
    Wpisz podać, aby znaleźć jeden blisko ciebie.

  7. Avatar

    William J. Strandwitz, PhD

    19 listopada 2009

    Kiedyś termografii przez ThermoScan w naszym gabinecie lekarskim i złapał nieprawidłowości piersi, w tym nowotworowych zmian na długo przed badań mammograficznych. Jest to całkowicie nie-wymijające i może być łatwo powtórzone bez szkody dla pacjenta kobiety w razie potrzeby.
    Dostaliśmy wiele skarg od lekarzy radiologicznych, ale nie jeden z nich może wina nasze wyniki.

  8. Avatar

    sandra Morey

    19 listopada 2009

    Miałam mięśniaka w mojej piersi w 1994 roku. Został biopsji i okaże się rakotwórcze. Mammografia po niej przez kilka lat szukają zmian. W 1996 roku zmiany zostały znalezione, ale nie byłem notifed przez 3 miesiące jako dział promieniowanie nie powiadamia pacjentów w takich przypadkach, ale powiadamia lekarza. Lekarz nie chciał opuścić komunikat informujący mnie do niego zadzwonić i jestem często trudno dotrzeć. Nie mam telefonu komórkowego wtedy. Tak więc, poszedłem 3 miesiące iw tym czasie mój nowotwór może wzrosnąć i był obecny w 2 z 5 węzłów chłonnych. I w końcu wezwał lekarza jak miałem obawy co nie odbiera wyniki mojej rocznej mammografii, zostawił dla niego wiadomości do mnie zadzwonić dwa razy nie zrobił, a ja w końcu dotarły do ​​niego w. Był przerażony, że padłem przez szczeliny i wszystko było zrobić, aby zapewnić mój czas leczenia. Miałem operację dwukrotnie, AC Chemo, promieniowanie i 5 lat tamoxophen. W tym czasie odkryłem, dr Lee i zaczął używać naturalny progesteron krem. Jestem w remisji od 1996 roku i mamy nadzieję na pozostanie w ten sposób. Mammografia może być pomocna w niektórych przypadkach, ale nawet pozytywne mammografia musi przejść przez kanały i w moim przypadku nie było duże usterka.

  9. Avatar

    Lisa Rey

    19 listopada 2009

    Zdiagnozowano u mnie raka piersi / etap 2B / 2 pozytywnych węzłów chłonnych w 2007 roku i mój pierwszy mamogram złapał go. Nie wykryto w samo badanie lub od lekarza pierś zbadać. Byłem 40. Czekałem, aż byłem bliski mój 41. urodziny.

  10. Avatar

    Helga Nehl

    19 listopada 2009

    Zgadzam się, że Mammografia jest ogromny przemysł i tak naprawdę nie pomagają zapobiegać rakowi piersi. Znam kobiety, które miały roczne mams do 10-15-20 yrs i nadal skończyć z rakiem piersi. Znam kobiety, które nigdy nie miały mams a oni w swoich 60-70-80s i jest rak darmo. Większość z tych ostatnich miał odżywiania gęste diety we wczesnym okresie życia.

Pozostaw odpowiedź


Ochrona przed spamem przez WP-SpamFree