9 sposobów na zmniejszenie ryzyka zachorowania na raka piersi
przez Virginia Hopkins na 09/10/09 na 2:37 pm
Października jest Miesiąca Świadomości Raka Piersi, ale koncentruje medialnym tego miesiąca wydaje się być o utwardzania raka piersi, z mało mówi o tym, jak zapobiegać rakowi piersi. Złą wiadomością jest to, że nie jesteśmy bliżej lekarstwa na raka piersi niż byliśmy 50 lat temu. Mamy nieco bardziej skuteczna chemioterapii w leczeniu raka piersi, ale wszystkie one mogą mieć straszne, nawet śmiertelne, skutki uboczne i trudno zakwalifikować jako lekarstwo.
Dobrą wiadomością jest to, że wiemy dużo więcej na temat zapobiegania rakowi piersi niż my 50 lat temu.
1 Unikaj syntetycznych hormonalnej terapii zastępczej (HTZ). W 2003 roku Studium Kobiet Health Initiative (WHI) wykazały 24% wzrost ryzyka raka piersi u kobiet stosujących HTZ syntetyczne, takie jak Provera. Następnie dokładnie przez British Million Women Study, które wykazały w 66% zwiększone ryzyko raka piersi wśród kobiet stosujących HTZ syntetycznego. Następnie przyszedł francuskim badaniu E3N, które wykazało się 60% zwiększone ryzyko. W wyniku tych badań, miliony kobiet szybko przestał syntetycznych hormonów. W listopadzie 2006 roku został wydany przez badania ośrodków onkologicznych w całych Stanach Zjednoczonych pokazuje, że ilość zachorowań na raka piersi spadła dramatycznie (7 do 15%) po raz pierwszy od dziesięcioleci, a w 2009 roku artykuł w New England Journal of Medicine stwierdził, że spadek spowodowany był milionów kobiet, które zaprzestało stosowania HTZ.
2 poćwiczyć Nie ma potrzeby, aby uruchomić maratonach lub gór wznoszenia;. Nawet 20-minutowego spaceru trzy razy w tygodniu może zrobić różnicę. 30-minutowego spaceru 6 razy w tygodniu sprawia, że znacznie większą różnicę. Według badania Nurses 'Health, idąc dwie mile dziennie obniża ryzyko zachorowania na raka piersi o połowę. Istnieją dosłownie dziesiątki badań wykazujących, że regularne ćwiczenia fizyczne znacznie zmniejsza ryzyko zachorowania na raka piersi.
3 Minimalizuj cukru i rafinowanych węglowodanów. Białe pokarmy są na zewnątrz, produkty pełnoziarniste, świeże warzywa i owoce, orzechy, nasiona, jaja i ryby są w. Za dużo cukru i prostych węglowodanów w diecie utrzymuje wysoki poziom insuliny, który zapoczątkowuje kaskadę Wydarzenia w organizmie, które predysponuje ciało kobiety z rakiem piersi.
4 spożywanie alkoholu w umiarkowanych ilościach. Umiarkowane spożycie alkoholu, np. kieliszek wina kilka razy w tygodniu zmniejsza ryzyko zachorowania na raka piersi. Nic bardziej zwiększa ryzyko raka piersi.
5 Unikaj toksyny środowiskowe Łatwiej to powiedzieć niż zrobić te dni, ale lista toksyn być zminimalizowane lub unikać zawiera pestycydów i herbicydów;. Wiele czyszczenia produktów; paznokci i zmywacz do paznokci, olej farb i rozcieńczalników do farb, jedzenie lub picie z miękkich plastikowych pojemnikach; kosmetyków, które zawierają parabenów, fałszywych zapachów, takich jak odświeżacze powietrza, pachnących mydeł do prania i perfum najbardziej; i przycisnął drzewnego i meblarskiego płyt wiórowych, że off-gazy formaldehydu. Dotknij wodę z miejskiej sieci wodociągowej lub wody oraz w społeczności rolniczej mogą być ładowane z toksyn użyciu filtra wody w razie potrzeby.
6 radzić sobie ze stresem. Przewlekły, nieustanny stres, jak często doświadczają kobiety, którzy pogodzić rolę żony, matki i pracownika, ma ogromne straty w organizmie, aw szczególności utrzymuje kortyzolu, hormonu wysokie. Gdy kortyzolu jest przewlekle podwyższone ryzyko raka piersi jest znacznie zwiększona. Znajdź działalności (lub bezczynności), który nie męczy, a wziąć na to czas codziennie.
7 Dużo snu w ciemnym pokoju. Jest to jeden z najlepszych sposobów radzenia sobie ze stresem! Sen daje czas na odpoczynek ciała, naprawiać i uzdrawiać. Spanie w ciemnym pokoju zachęca produkcję hormonu melatoniny, co zmniejsza ryzyko raka piersi. "Plenty" snu może być 7 godzin dla niektórych kobiet i 9 godzin dla innych.
8 Unikaj Chemiczne środki antykoncepcyjne, jeśli w ogóle możliwe. Pigułki antykoncepcyjne i poprawki, strzały i implanty, udzielam skromnie wyższe ryzyko raka piersi, co zwiększa już są wykorzystywane. Nastolatki, którzy używają środków antykoncepcyjnych chemicznych mieć potrójne ryzyko dożywotnią raka piersi. Chemiczne środki antykoncepcyjne zawierają te same syntetycznych hormonów jak syntetycznej HTZ (patrz nr 1), często w większych dawkach. Metody barierowe antykoncepcji, takie jak membrany, szyjki macicy cap i gąbki, żele i kremy użytkowania, które nie są całkowicie bezpieczne, ale wydają się być bezpieczniejsze niż Chemiczne środki antykoncepcyjne, jeśli chodzi o ryzyko raka piersi.
9 Przechowywać witamina D pełny zbiornik. Do tej pory badania jest bezsporny, że kobiety z niedoborem witaminy D mają znacząco wyższe ryzyko raka piersi. Trochę słońca, wziąć suplement witaminy D, a w razie wątpliwości sprawdzić swoje witaminy D poziomów. A tak przy okazji, witamina D jest również bardzo ochronne przeciwko grypie!
Czy Bioidentical hormony powodują raka piersi? Znajdź w niniejszym artykule Virginia Hopkins.
Przeczytaj więcej o tym, co powoduje raka piersi i jak temu zapobiec w książce Co lekarz nie może powiedzieć na temat raka piersi przez Johna R. Lee, MD, Dr David Zava i Virginia Hopkinsem.




















































Joe Keon
18 listopada 2009
Sugerowanie alkohol ma żadnej roli w obniżaniu ryzyka wystąpienia raka piersi jest bardzo wątpliwe porad. Nie ma ani części ciała, które nie wpływają ujemnie na spożycie alkoholu i nikt nie powinien być promowanie jego stosowania. Podatki alkohol wątroby, trudno na układ nerwowy (mózg) i może predysponować do raka żołądka. Trudno na mięsień sercowy i może promować kości trzebieży. Wreszcie, jest wciągająca. Spożycie alkoholu wydaje się być jeden z najbardziej konsekwentnych czynników ryzyka raka piersi. Jednym z powodów może być tendencja do zwiększenia poziomu estrogenów. Drugi jest to, że często zanieczyszczone herbicyd, fungicyd i pozostałości pestycydów stosowanych w uprawach winorośli.
Jeśli chodzi o pytanie mleczarnia idzie, nie trzeba czerpać znacznej literaturze medycznej w tym zakresie, po prostu trzeba się zdrowym rozsądkiem. Mleko krowie nie był przeznaczony dla ludzi i mamy żadnych substancji odżywczych wymóg niego. Każda szklanka mleka, bez względu na sposób świadomie został on wyprodukowany, organiczne czy nie zawiera prawie sześćdziesięciu różnych hormonów i czynników wzrostu. To fakt naukowy. Dlaczego ktoś zainteresowany zdrowia chce łykać taki ładunek? Jeśli jest to wapń jesteś po, jest 70 dobrych źródeł żywności, które oferują go. Niespodziewanie, jeden wchłonąć więcej wapnia ze szkła wzmocnionego soku pomarańczowego, lub filiżankę brokułów, niż z szklanką mleka krowiego.
Kathleen
12 października 2009
Po latach brył piersi i niektórych mammografię oddzwaniania, mój lekarz zaczął mnie suplementów jodu. Niesamowita zmiana.
Sprawdź poniżej strony internetowej link. Szukaj w studia udokumentowane w internecie, które zostały wykonane na przestrzeni lat z jodem, porozmawiaj z lekarzem, a następnie spróbuj jodu. Od wszystkiego, co przeczytałem jod wydaje się mieć zapobiegawczy wpływ na raka piersi.
http://blog.annlouise.com/2009/10/02/iodine-deficiency-hidden-link-to-breast-cancer-risk/~~V
KD
12 października 2009
Ja w odpowiedzi na komentarz mleczarskiego ... nabiał powinny być dobre z umiarem .. ale co sprawia, że mleczarnia uszkodzony jest hormony stosowane do wyrobów mleczarskich, antybiotyków i pestycydy stosowane na zwierzętach dotyczące produkcji i jakie są zwierzęta rzeczywiście jedzenie?? a czy ktoś spojrzał na ilości cukru na etykiecie żywności w odniesieniu do mleka i jogurtu? aritificial itp. substancje słodzące ... mleczne powinny być dobre dla niektórych osób, gdy jest to w jego najbardziej naturalnej postaci, które byłyby surowe. Pasteryzacji i homogenizacji rzeczywistości może rozbić "dobrych rzeczy" mleko, takie jak dobrych bakterii i enzymów, co powoduje wadliwy produkt mleczarski. Jeśli porównanie badań przetworów mlecznych vs Raw mleczarni jest więcej objawów chorobowych z przetworzonego nabiału. Ale jedząc surowe formy ostrożnie mlecznych muszą być podejmowane w świeżością i urządzeń sanitarnych żywności. Myślę, że mleczarnia została podana złą reputację i został właśnie przetwarzane i overprocessed zniszczyć rzeczywiste dobro, które może pochodzić od niego.
Magda
11 października 2009
Dlaczego nie mówisz nic o produkty mleczne? To dość dobrze znane, że produkty mleczne zwiększają ryzyko raka piersi u kobiet i raka prostaty u mężczyzn. Ludzie są jedynym gatunkiem ssaka, który nie odzwyczaić się. Nie musimy mleko lub przetwory mleczne i jestem sickened ilekroć widzę różowe wstążki wyświetlany na jogurt, lody, sery lub kartony mleka. Jakie to smutne.
kolęda dinius
11 października 2009
Jestem 57 lat stary. W około 2003 roku zacząłem używać kremu progesteronu. Do tej pory nigdy nie miałem zwykły (na czas) okres. Teraz mam (jeszcze) zrobić w tym wieku. Czy dlatego, że używam kremu, czy jest to, że Bóg nie postanowił zakończyć moje jeszcze. Moja Gyno twierdzi, że jej przyczyną robię Estrogren (sp?). Proszę dać mi znać. Również, może to być przyczyną używam soi, to inna teoria. Dziękuję bardzo. Jestem wierzący i kochany! dr Lee . Nigdy nie używał HTZ zawsze tylko progesteronu śmietaną. Kolęda