Abonneer u op de artikelen op deze site »

9 manieren om het risico van borstkanker te verminderen

door Virginia Hopkins op 09/10/09 om 14:37

9 manieren om het risico van borstkanker te verminderen

Oktober is Breast Cancer Awareness Month, maar de media-aandacht van deze maand heeft de neiging om te genezen van borstkanker, met weinig gezegd over hoe om borstkanker te voorkomen. Het slechte nieuws is dat we niet dichter bij een remedie voor borstkanker dan waren we 50 jaar geleden. We hebben iets meer effectieve chemotherapie voor de behandeling van borstkanker, maar ze hebben allemaal kunnen verschrikkelijk, zelfs dodelijke, bijwerkingen en nauwelijks in aanmerking komen als een kuur.

Het goede nieuws is dat we weten veel meer over hoe om borstkanker te voorkomen dan wij 50 jaar geleden.

1 Vermijd synthetische hormonale substitutietherapie (HST). In 2003, de Women's Health Initiative Study (WHI) een 24% verhoogd risico op borstkanker voor vrouwen gebruik van synthetische HRT, zoals Provera zien. Dit werd op de voet gevolgd door de Britse Million Women Study, die een 66% verhoogd risico op borstkanker bij vrouwen met behulp van synthetische HRT liet zien. Vervolgens kwam de Franse E3N Study, die een 60% verhoogd risico zien. Als gevolg van deze studies, miljoenen vrouwen al snel gestopt met het gebruik van synthetische hormonen. In november 2006 werd onderzoek vrijgegeven door kanker centra in de VS waaruit blijkt dat borstkanker tarieven drastisch gedaald (7 tot 15%) voor het eerst in decennia, en in 2009 een artikel in de New England Journal of Medicine concludeerde dat de daling van was te danken aan de miljoenen vrouwen die gestopt met HST.

2 Get wat beweging Er is geen noodzaak om marathons of bergbeklimmen lopen;. Zelfs een wandeling van 20 minuten drie keer per week een verschil kunnen maken. Een 30-minuten lopen 6 keer per week maakt een veel groter verschil. Volgens de Nurses 'Health Study, wandelen twee mijl per dag verlaagt het risico op borstkanker in de helft. Er zijn letterlijk tientallen studies waaruit blijkt dat regelmatige lichaamsbeweging aanzienlijk het risico op borstkanker vermindert.

3 Minimaliseer suiker en geraffineerde koolhydraten. White voedingsmiddelen zijn uit, volle granen, verse groenten en fruit, noten, zaden, eieren en vis inch Te veel suiker en eenvoudige koolhydraten in het dieet houdt insulinespiegels hoog, waarin een cascade van gebeurtenissen in het lichaam dat een vrouw het lichaam vatbaar maakt voor borstkanker.

4 Gebruik alcohol met mate. Matig gebruik van alcohol, zoals glas wijn een paar maal per week, vermindert het risico van borstkanker. Alles wat meer verhoogt het risico op borstkanker.

5 Vermijd milieu-toxines Dit is makkelijker gezegd dan gedaan deze dagen, maar de lijst van giftige stoffen tot een minimum worden beperkt of vermeden bevat pesticiden en herbiciden;. Veel schoonmaakmiddelen, nagellak en nagellak remover, op olie gebaseerde verven en verfverdunner, eten of drinken uit zacht plastic containers; cosmetica die parabenen bevatten; nep geuren zoals luchtverfrissers, geparfumeerde zeep was en de meeste parfums, en geperst hout en spaanplaat meubels die off-gassen formaldehyde. Tik op water uit een gemeentelijke watervoorziening of bronwater in een agrarische gemeenschap kan worden geladen met giftige stoffen, gebruik maken van een waterfilter, indien nodig.

6 Beheer stress. Chronische, niet-aflatende stress, zoals vaak wordt ervaren door vrouwen die jongleren met de rol van echtgenote, moeder en werknemer, neemt een zware tol op het lichaam, en in het bijzonder houdt het hormoon cortisol hoog. Als cortisol chronisch is verhoogd, wordt het risico op borstkanker aanzienlijk toegenomen. Zoek een activiteit (of inactiviteit) dat rustig is, en neem de tijd voor het dagelijks.

7 Zorg voor voldoende slaap in een donkere kamer. Dit is een van de beste manieren om stress! Slaap geeft het lichaam de tijd om te rusten, te herstellen en te genezen. Slapen in een donkere kamer stimuleert de productie van het hormoon melatonine, dat het risico op borstkanker vermindert. "Plenty" van de slaap zou kunnen 7 uur voor sommige vrouwen en 9 uur te zijn voor anderen.

8 Vermijd chemische contraceptiva als dat mogelijk is. Anticonceptiepillen en patches, foto's en implantaten, dit een bescheiden hoger risico op borstkanker, die toeneemt hoe langer ze worden gebruikt. Tieners die gebruik maken van chemische anticonceptiemiddelen hebben driedubbele de levensduur risico op borstkanker. Chemische anticonceptiva bevatten dezelfde synthetische hormonen als synthetische HRT (zie # 1), vaak in hogere doseringen. De barrière methoden van anticonceptie, zoals het diafragma, pessarium en spons, gebruik gels en crèmes die niet helemaal veilig, maar blijken veiliger te zijn dan chemische anticonceptiemiddelen als het gaat om het risico op borstkanker.

9 Houd de vitamine D-tank vol. Inmiddels is het onderzoek staat buiten kijf dat vrouwen met een vitamine D-deficiëntie een significant hoger risico op borstkanker te hebben. U van de zon, neem een vitamine D supplement, en in geval van twijfel, test je vitamine D- niveaus. En door de manier, vitamine D is ook zeer beschermend tegen de griep!

Gebruik bio-identieke hormonen zorgen ervoor dat borstkanker? Ontdek het in dit artikel door Virginia Hopkins.

Lees meer over wat de oorzaken van borstkanker en hoe het te voorkomen in het boek wat uw arts niet u bekend over borstkanker door John R. Lee, MD, Dr David Zava en Virginia Hopkins.

Plaatsen op Twitter

5 Responses to "9 manieren om het risico van borstkanker te verminderen"

  1. avatar

    Joe Keon

    18 november 2009

    Het suggereren van alcohol heeft een rol bij het verlagen van het risico van borstkanker is zeer de vraag advies. Er is geen deel van het lichaam dat niet nadelig wordt beïnvloed door alcoholgebruik, en niemand kan worden het bevorderen van het gebruik ervan. Alcohol belastingen de lever, is het moeilijk hebben op het zenuwstelsel (hersenen) en kan men predisponeren voor maagkanker. Het is moeilijk op de hartspier en het kan bevorderen bot dunner. Ten slotte is het verslavend. Alcoholgebruik lijkt een van de meest consistente risicofactoren voor borstkanker. Een van de redenen kan de neiging tot oestrogeen niveau op te voeren zijn. De andere is dat het vaak besmet is met herbicide, fungicide en residuen van bestrijdingsmiddelen gebruikt op druiven gewassen.

    Wat de zuivel vraag gaat, men niet nodig een beroep doen op de aanzienlijke medische literatuur op dit gebied, ze moeten gewoon gezond verstand. Koemelk was nooit bedoeld voor mensen en we hebben geen nutritionele behoefte voor is. Elk glas melk, hoe bewust hij is geproduceerd, biologisch of niet, bevat bijna zestig verschillende hormonen en groeifactoren. Dat is een wetenschappelijk feit. Waarom zou iedereen die geïnteresseerd is in de gezondheidszorg wil een dergelijke lading innemen? Als het calcium je na, zijn er 70 goed voedsel bronnen die te bieden. Verrassend, zal men meer calcium absorberen uit een glas verrijkt sinaasappelsap, of een kop broccoli, dan van een glas melk van de koe.

  2. avatar

    Kathleen

    12 oktober 2009

    Na jaren van klonterig borsten en sommigen terug mammogrammen, mijn arts begon me op Jodium supplementen. Geweldige verandering.

    Bekijk de onderstaande webpagina link. Zoek in de studies gedocumenteerd op het web die zijn gedaan door de jaren heen met jodium, praten met uw arts en probeer jodium. Van alles wat ik heb gelezen jodium lijkt te hebben een preventief effect op kanker van de borst.

    http://blog.annlouise.com/2009/10/02/iodine-deficiency-hidden-link-to-breast-cancer-risk/~~V

  3. avatar

    KD

    12 oktober 2009

    Ik reageer op de zuivel-commentaar ... zuivel moet fijn zijn met mate .. maar wat maakt zuivel defect is de hormonen gebruikt voor de zuivel, de antibiotica en pesticiden gebruikt op de dieren voor de productie en wat zijn de dieren eigenlijk eten??? en heeft iemand gekeken naar de hoeveelheden suiker op de food-label voor melk en yoghurt? aritificial zoetstoffen etc ... zuivel moet fijn zijn voor sommige mensen wanneer het in zijn meest natuurlijke vorm dat zou rauw. De pasteurisatie en homogenisatie daadwerkelijk kan afbreken van de "goede dingen" in de melk, zoals goede bacteriën en enzymen waardoor een defect zuivelproduct. Als vergelijking van de studies van verwerkte zuivel vs raw zuivel zijn er meer nadelige gevolgen van de verwerkte zuivel. Maar door het eten van de ruwe vormen van zuivel voorzichtigheid moeten worden genomen in de versheid en hygiëne van het voedsel. Ik denk dat zuivel is een slechte rap gegeven en is net verwerkt en overprocessed met de werkelijke goed dat kan afkomstig zijn van het te vernietigen.

  4. avatar

    Magda

    11 oktober 2009

    Waarom ga je niet iets zeggen over zuivel? Het is vrij algemeen bekend dat zuivelproducten het risico op borstkanker te verhogen bij vrouwen en prostaatkanker bij mannen. Mensen zijn de enige soorten zoogdieren die niet te spenen zelf. We hebben geen behoefte melk of zuivelproducten en ik ben misselijk als ik zie roze linten weergegeven op yoghurt, ijs, kaas of melkpakken. Hoe droevig.

  5. avatar

    carol dinius

    11 oktober 2009

    Ik ben 57 jaar oud. In ongeveer 2003 ben ik begonnen met progesteron crème. Tot die tijd, ik heb nog nooit een gewone (op tijd) periode. Nu heb ik (nog steeds) te doen op deze leeftijd. Is het omdat ik het gebruik van de crème, of is het dat God niet heeft besloten om nog een einde mijne. Mijn Gyno zegt dat de oorzaak dat ik Estrogren (sp?) Te maken. Laat het me weten. Ook zou het kunnen zijn omdat ik gebruik maken van soja, dat is een andere theorie. Heel hartelijk bedankt. Ik ben een gelovige en geliefd! Dr Lee . Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van een HST, altijd maar progesteron crème. Carol

Laat een reactie achter


Spam bescherming door WP-SpamFree