9 начини да се намали ризикот од рак на дојка
од Вирџинија Хопкинс на 09/10/09 во 14:37
Октомври е ракот на дојката свеста месец, но од медиумите се фокусираат на овој месец има тенденција да биде за лекување на ракот на дојката, со малку рече за тоа како да се спречи ракот на дојката. Лошата вест е дека ние не си поблиску до лек за рак на дојка отколку што бевме пред 50 години. Имаме нешто повеќе ефективна хемотерапија за лекување на рак на дојка, но сите тие може да има страшно, па дури и смртоносни, несаканите ефекти и тешко се квалификува како лек.
Добрата вест е дека ние знаеме многу повеќе за тоа како да се спречи рак на дојка отколку ние го сторивме пред 50 години.
1 Избегнувајте синтетички хормонска заместителна терапија (ХРТ). Во 2003 година, на жените Иницијатива за здравјето студија (ИЗЖ) покажа 24% поголем ризик од рак на дојка за жени со користење синтетички ХРТ, како што се Provera. Ова беше проследено внимателно од страна на британската Милион Жени студија, која покажа 66% зголемен ризик од рак на дојка кај жените со користење синтетички ХРТ. Следна дојде француски E3N студија, која покажа 60% зголемен ризик. Како резултат на овие студии, милиони жени брзо престана со користење синтетички хормони. Во ноември 2006 година, истражување беше ослободен од рак центри низ САД покажуваат дека ракот на дојката стапки опадна драстично (7-15%) за прв пат во последните неколку децении, а во 2009 година една статија во New England Journal of Medicine заклучи дека падот се должи на милиони жени кои престана со користење ХРТ.
2 Земи некои вежби Нема потреба да се кандидира маратони или се искачи планините;. Дури и 20-минутна прошетка три пати неделно може да се направи разлика. А 30-минутна прошетка 6 пати неделно прави многу поголема разлика. Според здравје Студија на медицинските сестри, одење две милји на ден го намалува ризикот од рак на дојка на половина. Постојат буквално десетици истражувања кои покажуваат дека редовните физички вежби драматично го намалува ризикот од рак на дојка.
3 Спушти шеќер и рафинирани јаглехидрати. Белата храна се надвор, цели зрна, свеж зеленчук и овошје, ореви, семки, јајца и риба се внатре Премногу шеќер и едноставно јаглехидрати во исхраната држи инсулинот висока, што се поставува каскада од настани во тело кое предиспонира телото на жената ракот на дојката.
4 Употреба на алкохол во умерени количини. Умерена употреба на алкохол, како што се една чаша вино неколку пати неделно, го намалува ризикот од рак на дојка. Ништо повеќе го зголемува ризикот од рак на дојка.
5 Избегнувајте животната средина токсини Ова е полесно да се каже отколку да се направи овие денови, но на листата на отрови да се минимизираат или избегнат вклучува пестициди и хербициди;. Многу производи за чистење; лак и лак за смена; маслени бои и разредувачите за бои; јадење или пиење од мека пластика контејнери; козметика, кои содржат parabens; лажни мириси како што се освежувачите на воздух, миризлива перење сапуни и парфеми најмногу; и ја стегна дрво и честички одбор мебел што Off-гасови формалдехид. Допрете вода од комуналното водоснабдување или добро вода во земјоделската заедница може да биде вчитан со токсини-се користи за филтрирање на водата ако е потребно.
6 Управување со стрес. Хронични, незапирливата стрес, како што често се доживува од жените кои жонглирам улогите на сопруга, мајка и вработен, зема тешки за патарина за телото, а особено го задржува на хормонот кортизол висока. Кога кортизол е хронично покачен, ризикот од рак на дојка е значително зголемен. Најди активност (или неактивност) кој е релаксирачки, и треба време за тоа секојдневно.
7 добие многу на спиење во една мрачна соба. Ова е еден од најдобрите начини за управување со стресот! Спиење му дава на телото време за одмор, поправка и ќе заздрават. Спие во темна соба поттикнува производството на хормонот мелатонин, кој го намалува ризикот од рак на дојка. "Многу" на сон може да биде 7 часа за некои жени и 9 часа за другите.
8 Избегнувајте хемиски контрацептиви ако воопшто е можно. Апчиња за контрацепција и лепенки, снимки и импланти, даваат скромно поголем ризик од рак на дојка, со кои се зголемува повеќе тие се користат. Тинејџери кои користат хемиски контрацептиви имаат тројно Животниот ризик за рак на дојка. Хемиски контрацептиви содржат истите синтетички хормони како синтетички ХРТ (види # 1), често во повисоки дози. Бариерата методи на контрацепција, како што се на дијафрагмата, грлото на матката капа и сунѓер, користење гелови и креми кои не се целосно безбедни, но се чини дека се побезбедни од хемиски контрацептиви кога станува збор за рак на дојка ризик.
9 Чувајте го витамин Д резервоарот полн. До сега истражувањето е неоспорен дека жените со недостаток на витамин Д имаат значително поголем ризик од рак на дојка. Земете некои сонце, да витамин Д додаток, и ако се двоумите, ги тестираат вашите витамин Д нивоа. И патем, витамин Д е исто така многу заштитни против грип!
Дали Bioidentical хормони предизвикуваат рак на дојка? Дознајте во оваа статија на Вирџинија Хопкинс.
Прочитајте повеќе за она што предизвикува рак на дојка и како да го спречи во книгата Што Вашиот доктор не може да ви каже за рак на дојка од страна на Џон Р Ли, MD, уреди со д-р Дејвид Zava и Вирџинија Хопкинс.




















































Џо Keon
18 Ноември 2009
Укажува на алкохолот има никаква улога во намалувањето на ризикот од рак на дојка е многу дискутабилен совети. Не постои дел од телото кој не е негативно влијание од страна консумација на алкохол, и никој не треба да биде промовирање на неговата употреба. Алкохол даноци на црниот дроб, е тешко на нервниот систем (мозокот) и може да предиспонираат една до рак на желудникот. Тоа е тешко на срцевиот мускул и тоа може да се промовира коска чистење. Конечно, тоа е зависност. Консумирањето алкохол се чини дека е една од најпознатите во согласност фактори на ризик за рак на дојка. Една од причините може да биде нејзината тенденција да се зголеми нивото на естроген. Другата е дека тоа често се контаминирани со хербицид, фунгицид и остатоци од пестициди се користат за производството на грозје култури.
Што се однесува до млечни прашање оди, не треба се осврне на значителен медицинска литература во овој поглед, тие едноставно треба здравиот разум. Кравјо млеко, никогаш не беше наменет за луѓето, а ние немаме исхрана услов за тоа. Секоја чаша млеко, без разлика колку свесно тој е произведен, органски или не, содржи речиси шеесет различни хормони и фактори за раст. Тоа е научен факт. Зошто би Секој заинтересиран за здравјето сакате да внесат таков товар? Ако тоа е калциум што си после, постојат 70 добрата храна извори кои го понудат. Изненадувачки, еден ќе апсорбираат повеќе калциум од една чаша сок од портокал збогатена, или шолја броколи, отколку од чаша кравјо млеко.
Кетлин
12 октомври, 2009
По неколку години трнлив гради, а некои се јавиме мамограми, мојот лекар ми започна на Јод додатоци. Неверојатни промени.
Проверете подолу веб страница линк. Пребарувај низ студии документирани на интернет која и да е направено во текот на годините со јод, зборувајте со вашиот доктор и потоа обидете се јод. Од сето она што сум читал јод се чини дека има превентивни ефект врз ракот на дојката.
http://blog.annlouise.com/2009/10/02/iodine-deficiency-hidden-link-to-breast-cancer-risk/~~V
КД
12 октомври, 2009
Јас сум да одговори на млечни коментар ... млечни треба да биде добро во умерени количини .. сепак она што го прави млечни погрешни е хормони користи за производство на млечни производи, на антибиотици и пестицидите што се користат на животни за производство и она што се животните всушност јаде во моментов?? и има некој гледаше во количини на шеќер на храна етикета за млеко и јогурт? aritificial засладувачи итн ... млечни треба да биде добро за некои луѓе кога е во тоа е најприродната форма која ќе биде сурова. На пастеризација и хомогенизација, всушност може да се прекине "добри работи" во млеко, како што се добри бактерии и ензими што се создава погрешна млечни производи. Ако споредување на студии на преработени млечни VS суровини млечни постојат повеќе несакани ефекти од обработени млечни производи. Но, со јадење на сурови форми на млечни претпазливост мора да бидат земени во свежината и канализација на храната. Мислам млечни е дадена лоша рап и штотуку беше обработено и overprocessed да го уништи вистински добар што може да дојде од него.
Магда
11 октомври 2009 година
Зошто не велите вие ништо за млечни производи? Тоа е сосема добро познато дека млечните производи го зголемуваат ризикот од рак на дојка кај жените и рак на простата кај мажите. Луѓето се единствените видови на цицачи, кои не се одвикне. Ние не треба млеко или млечни производи и јас сум згаден секогаш кога гледам розова панделки прикажани на јогурт, сладолед, сирење или млеко картони. Како тажно.
Carol dinius
11 октомври 2009 година
Јас сум 57 години стар. Во околу 2003 почнав со користење прогестерон крем. До тогаш, јас никогаш не сум имал редовни (на време) период. Сега јас (уште) не на оваа возраст. Е тоа, бидејќи јас сум со користење на крем, или тоа е дека Бог не одлучи да рудник заврши уште. Мој gyno вели нејзината причина јас сум одлуки Estrogren (СП?). Ве молам дозволете ми да знам. Исто така, тоа би можело да биде причина јас го користам соја, тоа е друга теорија. Ви благодарам многу. Јас сум верник и сакан! д-р Ли . Јас никогаш не користеле ХРТ, секогаш само прогестерон крем. Carol