Mammogram pretrunām - Sekojiet naudu
ar Virginia Hopkins uz 18/11/09 at 4:19 pm
Pieņemsim ir daži taisni runāt un commonsense ap mammogrāfijas pretrunām, kas izcēlās šonedēļ. Apakšējā līnija ir, šis strīds nav nekāda sakara ar bažām par sieviešu veselību, un viss darīt ar naudu un politiku.
Pirmdien (Nov 16), ASV profilaktiskā Pakalpojumi Task Force (PSTF), daļa no valdības aģentūra Healthcare pētniecības un kvalitāte, publicēja ziņojumu, kas iesaka pret kārtējiem mammogrāfijas ekranizāciju sievietēm vecumā 40 līdz 49. Viņi iesaka, ka sievietes vecumā no 50-74 ir mammogram reizi divos gados.
Šis ieteikums apgriež PSTF izdotajām vadlīnijām 2002.gadā, iesakot, ka sievietes vecumā no 40 un uz augšu ir ikgadējo regulāra orgānu. Šī 2002 pamatnostādne tika izdarīta ar kādu citu grupu, tad pie PSTF, pamatojoties uz naudas un politika, nevis uz faktiem vai pierādījumiem. 2002 vadlīniju maiņa šonedēļ balstās uz to, kas ir labākais sievietēm. Tā arī notiek ietaupīt miljardiem dolāru veselības aprūpes izmaksām un rezerves miljoniem sieviešu no nevajadzīgām biopsiju un to ārstēšanu un milzīgo rēķina un stress šo nevajadzīgu medicīnisko aprūpi.
Strīds ir par tām dolāru miljardiem, kas netiks ietek mammogramma Rūpniecība-ražotājiem, uz slimnīcām, klīnikām, ar radiologiem un to onkologu un to Labs darot biopsiju, un tā tālāk. Marka nav kļūda, rutīnas mamogrāfijas skrīnings ir rūpniecības mašīnu un milzīgu naudas govs.
Kad PSTF atbrīvo šos ieteikumus pirmdien, izmantojot rakstu prestižajā žurnālā hronika Internās medicīnas, American Cancer Society (ACS) vienlaikus noteikt vaļēju puteņa negatīvās un sarkastisks PR sakot tie nepiekrīt PSTF izmaiņām mammogrāfijas skrīninga vadlīnijām. slidens, dārgs un histērisku ACS kampaņa acīmredzot sagatavojusi arī pirms laika, un ietver klipus sieviešu savos 40 gadu vecumā, kuru krūts vēzis tika atklāts ar mammogramma; klipi sieviešu sakot: "Šis ir ObamaCare! Sievietes gatavojas mirt! Tas ir gendercide "un klipus ārstu sakot jaunās pamatnostādnes ir"! Briesmīgs "un" bīstams. "
Un tomēr, tikai dažas nedēļas atpakaļ, no ACS vadītājs stāstīja New York Times zinātne rakstnieks Gina Kolata panta Vēzis grupa ir bažas par ekranizāciju ), un atklājās, ka ACS bija gatavi mainīt savus ieteikumus vēža ekranizāciju, jo overscreening radīja vairāk problēmu, nekā tas bija risināšanu, un maksā nodokļu maksātājiem miljardiem dolāru. Neilgi pēc tam, ACS backpeddled un mainīja savu prātu. Lai iegūtu sīkāku informāciju par šo netīrs maz sāga, lasīt Dr Ralph Mosas "izstrādājums, kas nesaskaņas par mamogrāfiju Roils ACS . Acīmredzot jo ACS sāka backpeddling, tas ir bijis aizņemts tērē miljoniem dolāru par kampaņu, lai uzbruktu jaunos PSTF ieteikumus un baidīt amerikāņu sievietes joprojām ir overscreened par krūts vēzi, un paciest nevajadzīgas, dārgiem un stresa biopsiju un procedūras.
Kolata pašreizējais raksts, grupa mudina orgānu apskate 50, nevis 40 par PSTF jauno vadlīnijām, savādi nav minēta agrāko rakstu, kurā ACS bija acīmredzot uz kuģa ar šīm jaunajām vadlīnijām.
Fakts ir tāds, ka mammogrāfija ir, un vienmēr ir bijis, nobīdīta, slikti mācījās, primitīvas, neefektīvi un bīstami veids, kā atklāt krūts vēzi, kas visticamāk ir radījis tik daudz krūts vēzi, kā tas ir konstatēts.
Mēs zinām, bez ēnas šaubu, ka radiācijas iedarbība palielina risku saslimt ar krūts vēzi. Samuel Epstein MD lēš, ka vairāk nekā 10 gadus regulārās mamogrāfiju premenopauzālā sieviete saņem gandrīz pusi tik daudz starojumu, kā mērāmi laikā jūdzes attālumā no epicentra uz Hirosimas atombumba sprādzienu.
Pats fakts, ka šis skrīnings krūts vēža metode bija pat izdomāts un tam ielaista mūsdienu medicīnā ir gandrīz neizprotams. Kopš mammogrāfiju skrīnings sākās, nav bijis kritums mirstību no krūts vēža dēļ agrīnu atklāšanu, un nav vispārējas samazināšanās mirstību no krūts vēža, ko var saistīt ar mammogrāfijas Rutīnas mammogrāfija skrīnings nav atklāt vairāk krūšu vēzi,. Bet tas nesaglabā vairāk dzīvību.
Sieviešu iedzīvotāji tiek cīnījās tieši tagad, kas no 40 līdz 49, ir ciešāku krūts audos nekā menopauzes sievietēm, kas padara to krūts vēža audzējiem ir ļoti grūti atklāt uz mammogrammu. Lielākā daļa krūts vēža audzējiem sievietēm šinī vecumā varētu nozvejotas ar sievietes pašas, ar dušu. Bet mēs nezinām droši, jo ka pētījumi nekad nav darīts!
Par "ekspertu", kuri aizstāv regulāra orgānu sievietēm zem 50 saka, un es pārfrāzējot, "mammogrammu nedarbojas, ka labi, bet tas viss mums ir tik mums jāturpina darīt to!" Tas ir tik nav taisnība. Mēs Termogrāfija, kas ir lielisks veids, kā atklāt krūts vēža audzēju, bet tā nekad nav nozvejotas par, jo tas ir tik droši, viegli un lēti. Tas var pat izšķirt strauji augošs un lēni augošiem krūts audzēju, kā noteikts ACS ir ļoti paša žurnāla vēzi , 2006.gada jūnijā ( Krūts termogrāfija un vēža risku prognozēšana ), kas secināja: "Termogrāfija ir noderīga ne tikai kā prognozēt riska faktors vēža, bet arī novērtēt straujāk augošo audzēju." pētījums, kas minēti šajā pētījumā tika darīts 2o līdz 30 gadiem, un termogrāfija, kas tagad ir digitālais, ir nogājusi garu ceļu kopš tā laika.
Šeit ir noderīgs raksts par termogrāfijas ar Sherrill Sellman, ND, Termogrāfija - redzēt nākotnē un brošūru no digitālās Termogrāfija uzņēmums , kas dod labus piemērus, kas thermogram redz.
Suzanne Sommers 'Jauna bestselleru grāmata Izslēgšanas ņem vienu divas perforators pie Amerikas vēža nozarē, un ietver netīrumus uz mammogramma nozari. Bet vēl labāk, viņa labi izgaismo dažas no drosmīgajiem terapeitu ASV, kas ir ņemot panākumus ar alternatīvu vēža ārstēšanu. Bet es nepiekrītu Sommers "Mega-devām pieeju bioidentical hormonu terapiju, viņa dara lielisku amerikāņu veselības pakalpojumus, izmantojot savu slavenību un milzīgu auditoriju izglītot, informēt un pastāstīt patiesību par mūsu briesmīgi disfunkcionāla un destruktīvu medicīnas nozari . Neskatoties uz parasto medicīnas PR mašīnu, kas ir slamming un smearing Sommers, viņas jaunā grāmata ir augšā uz bestselleru sarakstos.
Lūk John R. Lee, MD, raksts regulāra orgānu-Ja mēs vai mums nevajadzētu , kurā sīkāk daži no pierādījumiem pret mammogrammu. Ir arī noderīga informācija par mammogrammu, un par krūts vēža profilakses mūsu grāmatā Kas Jūsu ārsts var nepasaka par krūts vēzi .




















































E. Connors
22 Nov 2009
Paziņojums, ka valdība neiesaku termogrāfijas kā aizstājēju mamogrāfiju. Liela daļa kņada tāpēc pilsoņiem jāatzīst sākumu "mazāk aprūpe ir labāka aprūpe" tēmas, kas caurstrāvo veselības aprūpes nozares kad veselības aprūpes likumprojekts tiek nodots caur Kongresam.
Keita Cherico, RN
22 Nov 2009
Neviens nav risinājusi starojuma iedarbības problēma. Es saprotu no Dr Lee grāmata par krūts vēža ka katrs mammogram iepakojuma norādīt 3% apstarojumu, kas ir faktiski causitive par vēzi. Skaitlis, ja sievietei ir katru gadu mammogram par tikai desmit gadus viņas ekspozīcija (un tādējādi riska faktors krūts vēža) palielina par 30%! Kurš gan nav jāsavieno ar palielinājumu krūts vēža mēs piedzīvojam. Kad diagnostika
faktiski nāk ar paaugstinātu vēža, kā var kāds uzticēties to kā profilaktisks testu? Laika gaitā starojums ir kumulatīvi un attīsta ar katru riska darījumu.
Karen Thompson
19 Nov 2009
Tika diagnosticēts krūts vēzis 1992 pie 43 gadu vecumā, ar eksāmenu un biopsijas. Audzējs, bija virs 5 cm un 8 no 16 limfmezglos. Bija kam orgānu apskate kopš 40 gadu vecuma. Nekas liecināja par mammogrammu pat dienā, Dr atradis vienreizēju un uzstāja uz biopsiju. Tātad, man ir zināms, kopš 1992, kas mammogrammu nav efektīvi jaunākām sievietēm vai sievietēm ar krūts implantiem. Jo man tagad ir tikai 1 krūšu uz montior un krūšu kurvja sienas, kas arī prasa novērošanu, pēdējos gados esmu izmantojis termogrāfijas. Tika minēts mans onkologa, kurš man teica, ka Termogrāfija dod viņai daudz vairāk informācijas par to, kas notiek ar limfmezgliem, krūtīm un pārējo krūšu nekā mammogramma. Tas bija "Dievs sūtīja" uz mani. Man nav par mammogramma diskomfortu vai apstarošanu .. plus vairāk informācijas par jebkādām izmaiņām. Tātad, kāpēc tas nav mans apdrošināšana sedz šo? Vai viņi ārprātīgs? Termogrāfija ir FDA apstiprināti.
pam
19 Nov 2009
Tas šķiet ļoti satraucošu gabalu šeit. Mēs tiešām nav nekādu pierādījumu, ka mammogrammu izraisīt vēzi un mums ir pierādījumi, ka agrīno atklāšanu ir saglabāts dzīvi un, jo vairāk sieviešu ir iegūt seansus, mirstības līmenis ir ievērojami samazinājies. Es domāju, ka jūsu gabals varētu būt ticams, ja jūs iepriekš kādu faktisko pierādījumus gan "naudas pieņemšanas" ar pasaules mammogrāfijas uc, kā arī par mamogrāfiju riskiem - jūs atsaukties uz tiem, ja tie ir fakti. Ieteikums, kas iznāca jauc pietiekami bez jūsu satraucošu rakstu. Tāpat bažas ir saistība, ka sievietes, kas nepieciešams caurskatīt netiks get to tagad un ka, patiesībā, apdrošināšanas nozare gūs labumu, kam kaut kas cits viņiem nav, lai segtu! Tāpēc laikus tieši pirms iespēju reālā veselības aprūpes reformas. Es atklāju gabals ļoti neprofesionāla.
William J. Strandwitz, PhD
19 Nov 2009
Domāja jūsu lasītāji varētu vēlēties izlasīt šo.
Rēķins
A nāvei komiteju 'Virsmas pēc John Armor
Šonedēļ ASV aizsardzības pasākumu darba grupa paziņoja par savu ieteikumu, ka sievietes vecumā no 40 līdz 50 gadiem vairs saņemt regulāra orgānu atklāt krūts vēzi pēc tās ātrāk un lielākā ārstējamas stadijā. Tas bija gandrīz pilnīgi pretēja tās pašas Darba grupas iepriekšējiem ieteikumiem, un pretēji, konsultējoties ar American Cancer Society un citām iestādēm.
Darba grupa bija, protams, norādīt iemeslus šai radikāli atšķiras ieteikuma. Viņi izmantoja datora modelēšanu trīs lielos pētījumos par krūts vēzi, Zviedrijā, Lielbritānijā un ASV. Saskaņā ar šo darbu, "Par katrām 1000 sievietēm demonstrēto sākas pie 40 gadu vecumā, modelēšana liecina, ka tikai 0,7 nāves gadījumi no krūts vēža, nevarētu bet 480 sievietes varētu iegūt šķietami pozitīvu rezultātu, un 33 vēl būtu jāiziet nevajadzīgas biopsiju."
Kopējās izmaksas visiem visu vecumu sievietēm mammogrammu tiek lēsts kā $ 5 miljardiem gadā, taču darba grupa apgalvoja, ka izmaksas nebija faktors tās lēmumu pieņemšanā. Tomēr, ļoti, kā viņi norādīja, pamatojoties uz to ieteikumu liecina, ka apgalvojums ir aplams. Tā arī vēl viens piemērs tam, ka amerikāņu mediji var pilnīgi garām kādu stāstu, kas ir piemērots tieši saskaņā ar to deguna galā. Ir bijis pietiekami daudz diskusiju par to, vai šis ieteikums ir jēga. Nav cik novēršamas nāves notiks diskusija.
Ievērojat, ka sievietes, kas ir cietušas iespējamas neērtības, ko sākumā eksāmeniem tiek numurētas. Ziņojumā teikts, ka 480 kļūdaini pozitīvus radīs papildu pārbaudes, un 33 vēl būs nevajadzīgas biopsiju. Kas par sievietēm, kas mirs bez testiem? Šis skaits tiek slēpta aiz šķietami-nedaudzām 0,7 mirušie uz 1000. Nē, presē 1 acīmredzot domāja atvērt kopiju pēdējās oficiālās skaitīšanas 2000.gadā, un izrēķināt, cik papildus nāves gadījumu.
Skaitīšana datus iedala savus rezultātus vidū ir 10 gadi, nevis beigās katras desmitgades. Ir nedaudz mazāk nekā 83 miljoni amerikāņu vecumā no 35 līdz 55 gadiem. Izgriezt nedaudz vairāk nekā pusi, jo amerikāņu skaits katrā atsevišķā vecumu, samazinās, vecums iet uz augšu. Tātad, count 40 miljoni amerikāņu starp 40 un 50.
Vecāki mēs, jo vairāk sievietes tur ir katrā vecuma kategorijā. Tātad tas ir konservatīvs, lai saskaitītu pusi šīs grupas 20 miljonus, kā sievietēm. Tagad, piemērot šo šķietami nelielo 0,7 procentiem līdz tiem amerikāņiem. Rezultāts ir, 140000 sievietes mirst katru gadu, ja 40-50 mammogrammu tiek likvidētas. Ka nav drukas kļūda. Īpašu uzdevumu grupas pašu skaitli papildu nāves 0,7 procentiem tas strādā, lai 140000 papildu bojāeju sievietēm.
Tagad šis darba grupa nav tiesīga ar piespiešanas. Neviena privāta vai valsts veselības programmas, ir mainījuši savu politiku, kā rezultātā šai taktiskajai grupai ieteikumu. Tomēr valdība veselības plāns būs pārbaudes komisiju, kas būs azarts aiz tā. Ka valde ir stimulēšanas aktā, kas jau pagājis, un ir spēkā.
Tas ir tā, kas Sarah Palin un citi kritiķi sauc "nāves grupa". Kad tā ir tiesīga samazināt apdrošināšanas segumu personām, jo daži medicīnas centieni nav "lēti", mirstība sāksies.
Neviens manā ģimenē sieviete "patīk", lai iegūtu mammogram. Bet visi no tiem, kuri ir vecāki par 40 gadiem, regulāri iesniedz šo dzīvības glābšanas apvainojumiem. Kas notiks, kad ar nekustamo strāvas pārtraukumiem out kārtībā, kā "neefektīvu" kā dēlis nav "lēti"? Cilvēkiem ar naudu, lai rezerves, var maksāt par saviem mammogrammu. Visas sievietes, kas ir atkarīgi no apdrošināšanas, būs pirmie, kas mirst no neatrastiem audzējiem, ko varēja novērst.
Mēs zinām no statistikas, kas ir tieši mūsu priekšā, šonedēļ. Neviens cits nav pamanījuši un ziņo par papildus nāves gadījumu. Kā stāsta. Cik skumji.
FamilySecurityMatters.org veicinošie redaktora Jāņa Armor praktizē likumu Augstākajā tiesā jau 33 gadus. John Armor praktizēts ASV Augstākās tiesas 33 gadus. John_Armor@aya.yale.edu Viņa jaunākā grāmata par Thomas Paine ir pieejama http://www.TheseAreTheTimes.us . Sazinieties viņam John_Armor@aya.yale.edu~~pobj .
William J. Strandwitz, PhD
19 Nov 2009
Es aizmirsu pievienot manu iepriekšējo komentāru, ja jūs vēlaties atrast uzticamu Termogrāfija uzstādīšanu uz
http://www.thermascan.com tad noklikšķiniet uz
Attēlveidošanas centri (uz lapas augšā).
Tips jūsos norādīt, lai atrastu vienu tuvu jums.
William J. Strandwitz, PhD
19 Nov 2009
Mēs izmantojām termogrāfijas ko Thermoscan mūsu medicīnas iestādē un kas nozvejoti krūšu patoloģijas, tostarp vēža bojājumiem ilgi pirms mammogrāfijas pētījumiem. Tā ir pilnīgi bez izvairīgi un var viegli atkārtot bez kaitējuma sieviete pacientam, ja nepieciešams.
Mēs esam saņēmuši daudz sūdzību no radioloģijas ārsti, bet ne viens no tiem varētu vaina mūsu rezultātus.
Sandra Morey
19 Nov 2009
Man bija fibrozs manā krūts 1994. Tika biopsija un netika atzītas par vēža. Mammogrāfiju pēc to uz pāris gadiem meklē izmaiņām. 1996.gadā izmaiņas tika konstatēts, taču man nebija notifed uz 3 mēnešiem, jo radiācija departaments nav paziņojis pacienti šajās lietās, bet paziņo ārsts. Ārsts nevēlējās atstāt ziņu brīdinās man viņam piezvanīt un es esmu bieži grūti sasniegt. Man nav mobilā tālruņa toreiz. Tātad, es devos 3 mēnešus, kuru laikā mana vēzis tika ļauts augt un bija klāt 2 no 5 limfmezgli. Es beidzot sauc pie ārsta, cik man bija norūpējušies par nesaņemu rezultātus mana ikgadējā mammogramma, atstāja ziņas par viņu, zvanīt man divreiz viņš to nedarīja, un es beidzot viņam collas Viņš bija šausmās, ka es samazinājās caur plaisām un viss bija darīts, lai nodrošinātu savu savlaicīgu ārstēšanu. Man bija operācija, divreiz, AC Chemo, radiācijas un 5 gadu tamoxophen. Šajā laikā es atklāju Dr Lee un sāka izmantot dabas progesterona krējums. Man ir remisijā kopš 1996.gada un ceru palikt tādā veidā. Mammogrammu var būt noderīga dažos gadījumos, bet arī pozitīvs mammogram ir iet pa kanāliem un manā gadījumā nebija liels glitch.
Lisa Rey
19 Nov 2009
Man bija diagnosticēts krūts vēža / stadiju 2B / 2 pozitīvi limfmezgli 2007 un mana pirmā mamogram nozvejotas to. Tas nebija konstatētas sevi pārbaudīt vai ārsta krūšu izskata. Man bija 40. Es gaidīju kamēr es tuvojās mana 41 gadu jubileju.
Helga Nehl
19 Nov 2009
Es piekrītu, ka mammogrammu ir milzīgs rūpniecība un nav īsti palīdzēt novērst krūts vēzi. Es zinu sievietes, kas bija gada mams par 10-15-20 gadi un vēl beigās ar krūts vēzi. Es zinu sievietes, kuras nekad nav bijušas mams un viņi to 60-70-80s un ir vēzis bezmaksas. Lielākā daļa no pēdējiem bija uztura blīvs diētu agri dzīvē.