9 veidi, kā samazināt risku krūts vēža
ar Virginia Hopkins uz 09/10/09 at 2:37 pm
Oktobris ir krūts vēža Izpratnes Mēnesis, bet mediju uzmanības centrā šajā mēnesī mēdz būt par konservēšanas krūts vēzis, ar maz runāts par to, kā novērst krūts vēzi. Sliktā ziņa ir tā, ka mēs esam ne tuvāk izārstēt krūts vēzi, nekā mēs bijām pirms 50 gadiem. Mums ir nedaudz efektīvāki ķīmijterapijas ārstēšanā krūts vēzi, taču tie visi var būt briesmīgi, pat nāvējoši, blakusparādības un diez kvalificēt kā izārstēt.
Labā ziņa ir tā, ka mēs zinām daudz vairāk par to, kā novērst krūts vēzi, nekā mēs to darījām pirms 50 gadiem.
1 Izvairieties sintētisko hormonu aizstājterapiju (HAT). 2003, Sievietes veselības iniciatīva pētījums (WHI) uzrādīja 24% paaugstināts risks saslimt ar krūts vēzi sievietēm, kas izmanto mākslīgo HAT piemēram Provera. Tam sekoja cieši pa Lielbritānijas Million Women Study, kas liecināja par 66% paaugstinātu krūts vēža risku sieviešu vidū, izmantojot sintētisku HAT. Tālāk nāca franču E3N pētījumu, kas liecināja par 60% paaugstinātu risku. Kā rezultātā uz šiem pētījumiem, miljoniem sieviešu ātri pārtrauca lietot sintētiskus hormonus. 2006.gada novembrī, pētījumi tika izlaists ar vēža centros visā ASV liecina, ka krūts vēža likmes bija ievērojami (7 līdz 15%), pirmo reizi daudzu gadu desmitu, un 2009, kas New England Journal of Medicine raksts secināja, ka kritums bija saistīts ar sievietēm, kas pārtraukuši lietot HAT miljoniem.
2 Get daži izmantot, nav nepieciešams palaist maratoni vai uzbraukt kalnos. Pat pirms 20 minūtes gājiena trīs reizes nedēļā var dot atšķirību. 30 minūšu gājiena attālumā 6 reizes nedēļā padara daudz lielāku starpību. Atbilstoši to medmāsu Veselības pētījums, kas iet divus jūdzes dienā samazina savu risku krūts vēzi pusi. Ir burtiski desmitiem pētījumu liecina, ka regulāra fiziskā slodze ievērojami samazina risku saslimt ar krūts vēzi.
3 Minimizēt cukuru un rafinēts ogļhidrātus Baltie pārtika ir noteikti, veseli graudi, svaigi veggies un augļi, rieksti, sēklas, olas un zivis ir iekšā pārāk daudz cukura un vienkāršiem ogļhidrātiem uzturā saglabā insulīna līmeni augsts, kas izveido kaskādi. notikumi, kas organismā, kas predisponē sievietes organismā ar krūts vēzi.
4 Lietošana alkohola mērenību. Vidēji lieto alkoholu, piemēram, glāzi vīna dažas reizes nedēļā, samazina risku saslimt ar krūts vēzi. Kaut kas vairāk palielina risku saslimt ar krūts vēzi.
5 izvairītos no vides toksīniem Tas ir vieglāk pateikt nekā izdarīt šajās dienās, bet no toksīniem saraksts ir jāsamazina vai jānovērš ietilpst pesticīdu un herbicīdu;. Daudzi tīrīšanas līdzekļi; nagu laka un nagu lakas noņēmēju, eļļas bāzes krāsas un krāsu šķīdinātājus, ēšana vai dzerot no mīkstas plastmasas traukos, kosmētikas, kas satur parabēnus; viltotas smaržas, piemēram, gaisa atsvaidzinātāji, aromātisks veļas ziepēm un vairumam parfimērijas; un presēta koka un skaidu plātņu mēbeles, kas off-gāzēm formaldehīdu. Krāna ūdeni no pilsētas ūdens piegādi vai arī ūdeni kādā lauksaimniecības kopienā, var tikt piekrauts ar toksīniem, izmantot ūdens filtru, ja nepieciešams.
6 Pārvaldīt stresu. Hronisks, nemitīgs stress, piemēram, bieži saskaras sievietes, kas žonglēt lomas sieva, māte un darbinieks, ņem smagā nodevu par ķermeņa, un jo īpaši tur hormonu kortizola augsta. Kad kortizola ir hroniski paaugstināts, krūts vēža risks ir ievērojami palielinājies. Atrast darbību (vai bezdarbību), kas ir relaksējoša, un vajadzīgs laiks, lai to katru dienu.
7 Get daudz gulēt tumšā telpā. Šis ir viens no labākajiem veidiem, kā pārvaldīt stresu! Miega dod ķermeņa laiks atpūsties, remonts un dziedēt. Guļ tumšā telpā veicina ražošanu hormona melatonīna, kas samazina risku saslimt ar krūts vēzi. "Daudz" miega varētu būt 7 stundām dažām sievietēm un 9 stundas citiem.
8 Izvairieties ķīmisko kontracepciju, ja vispār iespējams. Dzimstības kontroles tabletes un plāksteri, šāvienu un implanti, piešķirtu nedaudz lielāks risks saslimt ar krūts vēzi, kas palielina ilgāk viņi izmanto. Tīņi, kuri lieto ķīmiskās kontracepcijas ir trīskāršs mūžā risku krūts vēzi. Ķīmiskie pretapaugļošanās līdzekļi ir tie paši sintētiskus hormonus kā sintētiskā HAT (skat. # 1), nereti lielākas devas. Barjeras kontracepcijas metodes, piemēram, diafragmas, dzemdes uzmava un sūkli, lietošanas želejas un krēmi, kas nav pilnīgi drošs, bet šķiet drošāka nekā ķīmisko pretapaugļošanās kad runa ir par krūts vēža risku.
9 Uzglabāt vitamīns D tvertne pilna Līdz šim pētījumi ir neapstrīdami, ka sievietes ar. vitamīna D deficīts ir ievērojami lielāks risks saslimt ar krūts vēzi. Iegūt kādu sauli, veikt D vitamīna papildinājums, un šaubu gadījumā pārbaudīt savas vitamīna D līmeni. Un starp citu, D vitamīns ir arī ļoti aizsargā pret gripu!
Vai Bioidentical Hormoni cēlonis krūts vēzi? Uzzini raksts Virginia Hopkins.
Lasīt vairāk par to, ko izraisa krūts vēzi un kā novērst to grāmatā Kas Jūsu ārsts var ne pastāstīt par krūts vēža John R. Lee, MD, Dr David Zava un Virginia Hopkins.




















































Joe Keon
18 Nov 2009
Liecina alkohola ir jebkāda nozīme pazemina risku saslimt ar krūts vēzi ir ļoti apšaubāms padoms. Tur isn'ta ķermeņa daļu, kas nav nelabvēlīgi ietekmējis alkohola patēriņu, un neviens vajadzētu veicināt tās izmantošanu. Alkohola nodokļi aknas, ir grūti uz nervu sistēmu (smadzenes) un var predisponēt vienu, lai kuņģa vēzi. Ir grūti uz sirds muskuli, un tas var veicināt kaulu retināšanas. Visbeidzot, tas rada atkarību. Alkohola patēriņš, izrādās, ir viens no vislabāk atbilst riska faktoriem krūts vēža. Viens iemesls varētu būt tā tendence palielināt estrogēna līmeni. Otrs ir, ka tas tiek bieži piesārņoti ar herbicīdu, fungicīdu un pesticīdu atliekām uz vīnogu kultūrām.
Cik piena jautājums iet, viens nav izdarīt pēc būtisku medicīnisku literatūru šajā sakarā, viņi vienkārši vajag veselo saprātu. Govs piens nekad nav paredzēts cilvēkiem, un mums nav uzturvērtības prasību par to. Katru glāzi piena, cik apzināti tas tika ražots, bioloģiski vai ne, ir gandrīz 60 dažādi hormoni un augšanas stimulatoriem. Tas zinātnisks fakts. Kāpēc būtu kāds ieinteresēts veselības vēlas uzņemt šādu ielādēt? Ja tas ir kalcijs jūs pēc tam, tur ir 70 labas pārtikas avotiem, kas piedāvā to. Pārsteidzoši, viens būs nepieciešams vairāk kalcija no glāzes par stiprinātā apelsīnu sulas, vai no brokoļu kauss, nevis no glāzes govs piena.
Kathleen
12 oktobris 2009
Pēc gadiem neregulāri krūtīm un daži zvanu atpakaļ mammogrammu, mans ārsts sāka mani joda bagātinātājiem. Amazing pārmaiņas.
Izbraukšana zem mājas lapu saites. Meklēt pētījumus dokumentētus tīmeklī, kas ir darīts pāri ar jodu gadiem, konsultējieties ar savu ārstu un pēc tam mēģiniet jodu. No visa, ko esmu izlasījis jods, šķiet, ir preventīva ietekme uz vēža krūts.
http://blog.annlouise.com/2009/10/02/iodine-deficiency-hidden-link-to-breast-cancer-risk/~~V
KD
12 oktobris 2009
Es esmu atbildot uz piensaimniecības komentāru ... pienotava būtu labi ar mēru .. bet tas, kas padara piena kļūdains ir hormoni, ko izmanto, lai ražotu piena produktu, antibiotiku un pesticīdi, ko izmanto par dzīvnieku produktu ražošanai un kādi ir dzīvnieki patiesībā ēd? un ir kāds paskatījās uz cukura daudzumu uz pārtikas marķējuma piena un jogurta? aritificial saldinātājus utt ... piena vajadzētu būt naudas sodu par dažiem cilvēkiem, ja tas ir tas ir visvairāk dabiskajā veidā, kas būtu izejvielas. Pasterizācija un sasmalcināšanas faktiski var noārdīt "labas lietas", kas piena, piemēram, labas baktērijas un fermentos, tādējādi radot kļūdainu piena produktu. Ja salīdzinot pētījumus pārstrādāto piena vs Raw piena ir vairāk parādās efekti no pārstrādātā piena. Bet, ēdot neapstrādātu formas piensaimniecības piesardzīgi jāņem svaigumu un sanitārija pārtiku. Es domāju, ka piena ir dota sliktu rap un ir tikko apstrādāta un overprocessed iznīcināt faktisko labs, ka var nākt no tā.
Magda
11 oktobris 2009
Kāpēc nav jums kaut ko teikt par piena produktiem? Tas ir diezgan labi zināms, ka piena produkti palielina risku saslimt ar krūts vēzi sievietēm un prostatas vēzis vīriešiem. Cilvēki ir vienīgā suga, kas zīdītājs, kas nav atradināt sevi. Mums nevajag pienu vai piena produktus, un es esmu saslima, kad es redzu rozā lentes redzams jogurtu, saldējumu, sieru vai piena kartona. Cik skumji.
Carol dinius
11 oktobris 2009
Es esmu 57 yrs vecs. 2003.gadā apmēram es sāku lietot progesterona krējums. Līdz tam, es nekad neesmu bijusi regulāra (savlaicīgi) periods. Tagad es (joprojām) nedarīt šajā vecumā. Vai tāpēc, ka es esmu, izmantojot krēmu, vai tas, ka Dievs nav nolēmusi izbeigt raktuves vēl. Mans gyno saka tā iemesls es esmu padarot Estrogren (SP?). Please let me know. Arī tas varētu būt izraisīt Es izmantoju Sojas, tas ir cits teorija. Liels paldies. Es esmu ticīgais, un mīlēja! Dr Lee . Man nekad nav izmantots HAT, vienmēr tikai progesterona krējums. Slavas dziesma