9 būdų, kaip sumažinti riziką susirgti krūties vėžiu
Virdžinijos Hopkins dėl 09/10/09 prie 2:37 pm
Spalį Krūties vėžys Sąmoningumo Mėnuo, bet žiniasklaidos dėmesys šio mėnesio linkęs būti apie brandinimo krūties vėžio,, mažai sakė apie tai, kaip išvengti krūties vėžio. Blogos naujienos yra tai, kad mes ne arčiau nei buvome prieš 50 metų krūties vėžio gydymas. Mes turime šiek tiek daugiau veiksmingų chemoterapijos gydant krūties vėžiu, tačiau visi jie gali būti baisi, net mirtinų, šalutinį poveikį ir vargu ar laikoma išgydyti.
Geros naujienos yra tai, kad mes žinome daug daugiau apie tai, kaip išvengti krūties vėžio, kaip mes padarėme prieš 50 metų.
1 Venkite sintetinių pakeičiamoji hormonų terapija (PHT). 2003 m. Moterų sveikatos iniciatyvų studiją (WHI) parodė 24% didesnę riziką susirgti krūties vėžiu moterims naudojant sintetinę PHT, pvz. Provera. Tai buvo atidžiai stebėjo britų Milijono moterų studija, kuri parodė, kad 66% padidėjusi rizika susirgti krūties vėžiu tarp moterų, naudojant sintetinį PHT. Kitas atėjo Prancūzijos E3N tyrimą, kuris parodė 60% didesnę riziką. Kaip šių tyrimų, milijonai moterų greitai nustojus vartoti sintetinius hormonus. 2006-ųjų lapkritį, moksliniai tyrimai buvo išleistas vėžio centrų aplink JAV rodo, kad krūties vėžio kainos ryškiai sumažėjo (nuo 7 iki 15%) pirmą kartą per daugelį dešimtmečių, ir 2009 m. New England Journal of Medicine straipsnyje padarė išvadą, kad kritimas dėl milijonams moterų, kurios sustabdytų naudojant PHT.
2 Atlikite kokius nors pratimus Nereikia paleisti maratonus ar aukštėjimo kalnus, net 20 minutės pėsčiomis tris kartus per savaitę gali padaryti skirtumą. 30 minučių pėsčiomis 6 kartus per savaitę daro daug didesnį skirtumą. Slaugytojų sveikatos studija, vaikščioti dvi mylias dieną sumažina savo riziką susirgti krūties vėžiu per pusę. Yra pažodžiui dešimtys tyrimų rodo, kad reguliarus fizinis krūvis žymiai sumažina riziką susirgti krūties vėžiu.
3 Sumažinti cukraus ir rafinuotų angliavandenių. Baltos maisto produktai, kruopos, šviežios daržovės ir vaisiai, riešutai, sėklos, kiaušinių ir žuvies. Per daug cukraus ir paprasta angliavandenių kiekis maiste išlaiko aukštą insulino lygį, kuriame nustatomi kaskadą įvykiai organizme, nuteikia moters kūno krūties vėžio.
4 vartoti alkoholį saikingai. Saikingas alkoholio, pavyzdžiui, stikline vyno kelis kartus per savaitę, sumažina riziką susirgti krūties vėžiu. Nieko daugiau padidina krūties vėžio riziką.
5 Venkite aplinkos toksinus, tai lengviau pasakyti nei padaryti šių dienų, tačiau, toksinų sąrašas turi būti sumažinti arba išvengti pesticidų ir herbicidų, daug valymo produktai; nagų lakas ir nagų lako valiklis, aliejiniai dažai ir dažų skiedikliai; valgyti ar gerti iš minkštais plastikiniais konteineriais, kosmetikos, kad sudėtyje yra parabenų, padirbtų kvapų, tokių kaip oro gaivikliai, kvapus skalbimo muilo ir daugelio kvepalų ir presuotos medienos ir medienos drožlių plokščių baldų, kad off-dujos formaldehido. Bakstelėkite vandenį iš savivaldybės vandens tiekimo bei vandens ūkininkų bendruomenei gali būti kraunami kartu su toksinų naudoti vandens filtrą, jei reikia.
6 valdyti stresą. Lėtinis, atkaklus stresas, pavyzdžiui, dažnai susiduria moterys, žongliruoti žmonos, motinos ir darbuotojo vaidmenis, mano skaudžiai palietė ir kūną, ir visų pirma išlaiko hormonų kortizolio aukštas. Kai kortizolio yra nuolat padidėjęs, krūties vėžio rizika yra gerokai padidėjo. Rasti veikla (ar pasyvumas), atpalaiduoja, ir laiko jį kasdien.
7 Gauti daug miego tamsiame kambaryje. Tai yra vienas iš geriausių būdų valdyti stresą! Miego suteikia kūno laiko pailsėti, remontuoti ir išgydyti. Sleeping tamsioje patalpoje skatina hormono melatonino gamybą, kuri sumažina riziką susirgti krūties vėžiu. "Daug" miego kai kurioms moterims gali būti 7 valandos ir 9 valandų kitiems.
8 Venkite cheminių kontraceptikų, jei išvis įmanoma. Gimimo kontrolės tabletės ir pleistrai, šūviai ir implantai, skleisti kukliai didesnę riziką susirgti krūties vėžiu, kuris padidina ilgiau jie naudojami. Paaugliai, kurie naudoja cheminius kontraceptikus trigubas gyvenimo rizika susirgti krūties vėžiu. Cheminiai kontraceptikai yra sintetiniai hormonai, kaip sintetinio PHT (žr. # 1), dažnai vartojant didesnes dozes. Barjerinių kontracepcijos metodai, pavyzdžiui, diafragmos, gimdos kaklelio dangtelį ir kempinė, naudojimo geliai ir kremai, kurie nėra visiškai saugūs, tačiau atrodo, kad būtų saugiau, nei cheminių kontraceptikų, kai kalbama apie krūties vėžio riziką.
9 Laikyti vitaminas D bakas pilnas. Iki šiol tyrimai yra neginčytina, kad moterys su vitamino D trūkumas turi žymiai didesnę riziką susirgti krūties vėžiu. Gauti šiek tiek saulę, vitamino D papildų, ir jei kyla abejonių, išbandyti savo vitamino D lygį. Ir, beje, vitamino D yra taip pat labai apsaugos nuo gripo!
Ar bioidentical Hormonai sukelti krūties vėžį? Ieškoti šiame straipsnyje, Virginia Hopkins.
Skaityti daugiau apie tai, kas sukelia krūties vėžio ir kaip užkirsti kelią jo knygos Kas Gydytojas Negali pasakyti, John R. Lee, MD, Dr David Zava ir Virdžinijos Hopkins Apie krūties vėžio .




















































Joe Keon
Lap 18, 2009
Pasiūlyti alkoholio turi kokį nors vaidmenį mažinant krūties vėžio rizika yra labai abejotina, konsultacijos. Nėra kūno, kad nepakenktų alkoholio vartojimo dalį, ir niekas neturėtų skatinti jo naudojimą. Alkoholio mokesčiai kepenys, sunku nervų sistema (smegenys) ir gali būti linkusiam vieną skrandžio vėžio. Sunku širdies raumenį ir ji gali skatinti kaulų plonėjimas. Galiausiai, jis sukelia priklausomybę. Alkoholio vartojimas, atrodo, yra vienas iš labiausiai atitinka krūties vėžio rizikos veiksnių. Viena iš priežasčių gali būti jos tendencija didina estrogenų lygį. Kitas yra, kad jis dažnai yra užteršti herbicidais, fungicidas ir pesticidų likučių vynuogių pasėlių.
Kiek pieno klausimas yra platesnis, nereikia remtis didelę medicinos literatūros šiuo klausimu, jie tiesiog reikia sveiku protu. Karvės pieno niekada nebuvo skirtas žmonėms, ir mes neturime mitybos reikalavimo. Kiekvienas stiklinė pieno, nesvarbu, kaip sąmoningai jis buvo pagamintas, organinės ar ne, yra beveik 60 skirtingus hormonus ir augimo faktorius. Tai mokslinis faktas. Kodėl kas nors domina sveikatos norite praryja tokį krovinį? Jei "kalcio esate po yra 70 geros maisto šaltinių, kurie siūlo. Keista, kad vienas bus įsisavinti daugiau kalcio iš stikline spirituoto apelsinų sulčių ar puodelio brokolių, nei iš karvės pieno stikline.
Kathleen
Oct 12th, 2009
Po metų vienkartiniai krūtinę ir kai kurių paskambinti Mammogram, mano gydytojas pradėjo mane jodo papildų. Nuostabi kaita.
Check out žemiau tinklalapio nuorodą. Paieška tyrimus dokumentais internete, kurie buvo padaryti per metus su jodo, pasitarkite su gydytoju ir tada pabandyti jodo. Nuo visko, kas buvo perskaityta jodo, atrodo, turi prevencinį poveikį krūties vėžio.
http://blog.annlouise.com/2009/10/02/iodine-deficiency-hidden-link-to-breast-cancer-risk/~~V
KD
Oct 12th, 2009
Aš reaguoti į pieno komentarą ... pieninė turėtų būti bauda saikingai .. tačiau ką daro pieno klaidingas hormonai, naudojami gaminti pieno produktus, antibiotikai ir pesticidai, naudojami gyvūnų produkcijos ir kas yra faktiškai mitybos gyvūnai??? ir kas nors pažvelgė cukraus sumoms pieno ir jogurto ant maisto produkto etiketės? aritificial saldiklių ir tt ... pieno turėtų būti bauda už kai kurių žmonių, kai jos labiausiai gamtos forma, kuri būtų žalias. Pasterizavimo ir vidutinės tikrųjų gali sugriauti "gerų dalykų" gerųjų bakterijų ir fermentų, taip sukuriant nekokybiško pieno produktų, pavyzdžiui, pieno. Jei lyginant perdirbtų pieno produktų vs žalio pieno produktų tyrimus, yra blogas poveikis iš perdirbtų pieno produktų. Tačiau valgyti neapdorotus formas, pieno atsargiai turi būti imtasi, maisto produktų šviežumą ir sanitarijos. Manau, kad pieno buvo suteikta blogą rap ir ką tik buvo tvarkomi ir overprocessed sunaikinti iš tikrųjų gerai, kad gali ateiti iš jo.
Magda
Spa 11-oji, 2009
Kodėl ne jūs nieko apie pieno produktų? Jis gana gerai žinoma, kad pieno produktai didina krūties vėžio riziką moterims ir prostatos vėžio vyrams. Žmonės yra vieninteliai rūšių žinduolių, kad nėra atpratinti save. Mums nereikia pieną arba pieno produktus, ir aš esu kankino, kai matau, rožinės spalvos juostelės ant jogurtą, ledų, sūrio ar pieno dėžutėse. Kaip liūdna.
korālis dinius
Spa 11-oji, 2009
I am 57 yrs old. Maždaug 2003 metais aš pradėjau naudojant progesterono kremą. Iki to laiko, aš niekada neturėjo reguliariai, laiku) laikotarpis. Dabar aš (dar) padaryti šio amžiaus. Ar todėl, kad aš naudoju kremą, ar tai, kad Dievas nusprendė baigti mano dar. Mano gyno sako, kad jos priežastis aš, priėmimo Estrogren (sp?). Please let me know. Be to, ji galėjo būti sukelti aš naudoti sojos, tai jau kita teorija. Labai ačiū. Esu tikintysis ir mylimas! Dr. Lee . Aš niekada naudojo PHT, visada tik progesterono kremą. Apdainuoti