9 דרכים להפחית את הסיכון לסרטן השד
על ידי וירג'יניה הופקינס ב 09/10/09 בשעה 14:37
אוקטובר הוא חודש המודעות לסרטן השד, אולם המיקוד התקשורתי של חודש זה נוטה להיות על ריפוי סרטן השד, עם מעט לומר על איך למנוע סרטן השד. החדשות הרעות הן שאנחנו לא קרובים תרופה לסרטן השד מאשר היינו לפני 50 שנה. יש לנו chemotherapies מעט יעילות יותר לטיפול בסרטן השד, אבל כולם יכולים להיות נוראיים, אפילו קטלניות, תופעות לוואי כמעט לא נחשב לריפוי.
החדשות הטובות הן כי אנחנו יודעים הרבה יותר על האופן שבו ניתן למנוע סרטן שד מאשר שעשינו לפני 50 שנה.
1 הימנע הורמון סינתטי טיפול בתחליפי (HRT). בשנת 2003, יוזמת בריאות הנשים מחקר (WHI) הראו סיכון מוגבר 24% של סרטן השד לנשים באמצעות HRT סינתטי כמו פרוברה. זה ובעקבותיו מחקר נשים הבריטי מיליון דולר, אשר הראו סיכון מוגבר של 66% לסרטן השד בקרב נשים באמצעות HRT סינתטי. אחר כך הגיע לחקר E3N צרפתית, אשר הראו סיכון מוגבר 60%. בעקבות מחקרים אלה, מיליוני נשים במהירות הפסיקו להשתמש בהורמונים סינטטיים. בחודש נובמבר 2006, מחקר שפורסם על ידי מרכזים סרטן ברחבי ארה"ב מראה כי שיעור מקרי סרטן השד ירד באופן משמעותי (7-15%), לראשונה זה עשרות שנים, ובשנת 2009 מאמר ב-New England Journal of Medicine למסקנה כי ירידה נבע מיליוני נשים הפסיקו להשתמש HRT.
2 קצת פעילות גופנית אין צורך לרוץ מרתון או הרים לטפס,. אפילו כמה 20 דקות של הליכה שלוש פעמים בשבוע יכול לעשות את ההבדל. 30 דקות הליכה 6 פעמים בשבוע עושה את ההבדל הרבה יותר גדול. כך עולה ממחקר בריאות אחיות, ללכת שני קילומטרים ביום חותך את הסיכון לסרטן השד במחצית. יש ממש עשרות מחקרים מראים כי פעילות גופנית סדירה מפחיתה באופן דרמטי את הסיכון לחלות בסרטן השד.
3 מזער סוכר ופחמימות מזוקקים. מזונות לבן בחוץ, דגנים מלאים, ירקות ופירות טריים, אגוזים, זרעים, ביצים ודגים הם בו יותר מדי סוכר ופחמימות פשוטות בתזונה שומר על רמות אינסולין גבוהות, אשר קובע את מפל של אירועים בגוף, כי לתשומת גוף של אישה לסרטן השד.
4 שתה אלכוהול במתינות. למתן את השימוש באלכוהול, כמו כוס יין כמה פעמים בשבוע, מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן השד. כל דבר יותר מעלה את הסיכון לסרטן השד.
5 הימנע רעלים סביבתיים זה קל לומר מאשר לעשות בימים אלה, אבל את רשימת הרעלים להיות ממוזער או נמנעו כולל חומרי הדברה קוטלי עשבים,. חומרי ניקוי רבים, לק ובציפורניים במסיר לק, על בסיס שמן צבעים במדללי צבע, אכילה או לשתות מכלי פלסטיק רכים, מוצרי קוסמטיקה המכילים פרבנים, ניחוחות מזויפים כגון מטהרי אוויר, סבונים ריחניים כביסה ורוב בשמים, ועץ לחץ ולוח רהיטים החלקיקים כי off-גזי פורמלדהיד. מי ברז מאספקת המים העירונית או מי באר בקהילה חקלאית ניתן לטעון עם רעלים, להשתמש במסנן מים במידת הצורך.
6 לנהל את הלחץ. לחץ כרוני, בלתי פוסק, כמו ניסיון לעתים קרובות על ידי נשים לתמרן בין התפקידים של אמא אשתו, ועובד, גובה מחיר כבד על הגוף, ובעיקר שומר על ההורמון קורטיזול גבוהה. כאשר הקורטיזול הוא גבוה באופן כרוני, הסיכון לסרטן השד גדל באופן משמעותי. מצא את פעילות (או חוסר פעילות), כי הוא מרגיע, ולוקח זמן בו מדי יום.
7 קבל מספיק שינה בחדר חשוך. זו אחת הדרכים הטובות ביותר כדי לנהל את הלחץ! שינה נותן לגוף זמן לנוח, לתקן ולרפא. שינה בחדר חשוך מעודד את הייצור של ההורמון מלטונין, אשר מפחית את הסיכון לחלות בסרטן השד. "שפע" של שינה יכול להיות 7 שעות עבור חלק מהנשים ו -9 שעות עבור אחרים.
8 הימנע אמצעי מניעה כימיים אם בכלל אפשרי. גלולות למניעת הריון ותיקונים, יריות שתלים, להקנות הסיכון בצניעות גבוהה יותר של סרטן השד, דבר אשר מגביר עוד נעשה בהם שימוש. בני נוער המשתמשים באמצעי מניעה כימיים יש טריפל סיכון חיים של סרטן השד. אמצעי מניעה כימיים מכילים הורמונים סינתטיים זהה HRT סינתטי (ראה # 1), בדרך כלל במינון גבוה יותר. שיטות מחסום מניעה כגון דיאפרגמה, צוואר הרחם כובע ספוג, ג'לים וקרמים שימוש בלתי בטוחים לחלוטין, אבל נראה בטוח יותר מאשר אמצעי מניעה כימיים כשמדובר בסיכון לסרטן השד.
9 שמור על ויטמין D מיכל מלא. עכשיו המחקר היא שאין עליה עוררין כי נשים עם חסר ויטמין D נמצאים בסיכון גבוה משמעותית לחלות בסרטן השד. קצת שמש, לקחת תוסף ויטמין D, ואם יש ספק, לבדוק ויטמין D ברמות. ודרך אגב, ויטמין D הוא גם מגן מפני שפעת מאוד!
הורמונים זהים ביולוגית האם לגרום לסרטן השד? גלה במאמר זה על ידי וירג'יניה הופקינס.
קרא עוד על מה גורם לסרטן השד, וכיצד למנוע את זה בספר מה שהרופא שלך לא יכול לספר לך על סרטן השד על ידי ג 'ון ר' לי, MD, ד"ר דוד Zava ווירג'יניה הופקינס.




















































ג'ו Keon
18 נובמבר 2009
דבר המצביע על אלכוהול יש תפקיד בהורדת הסיכון לסרטן השד הוא ייעוץ בספק רב. אין ולו חלק בגוף שאינו מושפע לרעה על ידי צריכת אלכוהול, ואף אחד לא צריך לקדם את השימוש בו. מסים אלכוהול כבד, קשה על מערכת העצבים (מוח) והוא יכול להשפיע 1 לסרטן הקיבה. קשה על שריר הלב, והוא יכול לקדם את העצם דליל. בסופו של דבר, זה ממכר. צריכת אלכוהול נראה כי אחד מגורמי הסיכון העקביים ביותר של סרטן השד. אחת הסיבות לכך עשויה להיות הנטייה שלה כדי להגביר את רמות האסטרוגן. השני הוא כי הוא מזוהם לעיתים קרובות עם קוטל עשבים, פטריות ואת שאריות חומרי הדברה בשימוש בגידול יבול ענבים.
עד כמה השאלה חלב עובר, אין צורך להסתמך על ספרות רפואית משמעותית בתחום זה, הם פשוט צריכים השכל הישר. חלב פרה לא נועד לבני אדם ואין לנו כל דרישה תזונתית על זה. כל כוס חלב, לא משנה כמה במודע הופק, אורגני או לא, מכילה כמעט 60 הורמונים שונים וגורמי גדילה. זו עובדה מדעית. למה מי שמעוניין הבריאות היה רוצה לבלוע כזה מטען? אם הסידן של זה שאתה מחפש, ישנם 70 מקורות מזון טובים המציעים את זה. באופן מפתיע, אחד יספוג יותר סידן מכוס מיץ תפוזים מועשר, או כוס ברוקולי, יותר מכוס חלב פרה.
קתלין
12 אוקטובר 2009
לאחר שנים של השדיים שבלטו וכמה גב ממוגרפיות שיחה, הרופא שלי התחיל לי על תוספי יוד. מדהים השינוי.
בדוק את הקישור לדף האינטרנט הבא. חיפוש מחקרים שתועדו באינטרנט אשר נעשו במהלך השנים עם יוד, לדבר עם הרופא שלך ולאחר מכן נסה יוד. מכל מה שקראתי יוד נראה כי יש השפעה מונעת על סרטן השד.
http://blog.annlouise.com/2009/10/02/iodine-deficiency-hidden-link-to-breast-cancer-risk/~~V
KD
12 אוקטובר 2009
אני מגיב לתגובה חלב ... חלב אמור להיות בסדר .. עם זאת במתינות מה שעושה חלב פגום הוא ההורמונים המשמשים לייצור מוצרי חלב, אנטיביוטיקה וחומרי הדברה בשימוש בבעלי החיים לייצור ומה הם בעצם בעלי חיים אוכלים??? והאם מישהו בחן את כמות הסוכר על תווית מזון חלב ויוגורט? aritificial ממתיקים וכו '... חלב אמור להיות בסדר עבור אנשים מסוימים, כאשר הוא בצורה הטבעית ביותר של זה אשר יהיה גלם. פיסטור homogenization ממש יכול לשבור את "חומר טוב" בחלב כגון חיידקים ואנזימים טובים ובכך ליצור מוצר חלב פגום. אם משווים את המחקרים של חלב מעובד לעומת חלב גולמי יש תופעות לוואי יותר מ חלב מעובדים. אבל על ידי אכילת הטפסים הגלם של מוצרי חלב זהירות יש לנקוט טריות תברואה מזון. אני חושב חלב ניתנה ראפ רע עתה עיבוד overprocessed להרוס את הטוב האמיתי שיכול לבוא ממנו.
מגדה
11 אוקטובר 2009
למה אתה לא אומר שום דבר על מוצרי חלב? זה ידוע היטב כי מוצרי חלב מעלה את הסיכון לסרטן השד אצל נשים וסרטן הערמונית אצל גברים. בני אדם הם המין היחיד של יונקים שלא לגמול עצמו. אנחנו לא צריכים חלב או מוצרי חלב ואני בחילה בכל פעם שאני רואה בסרטים ורודים המוצג, יוגורט וגבינה קרח, קרם או קרטונים של חלב. כמה עצוב.
קרול dinius
11 אוקטובר 2009
אני בן 57 yrs. בשנת 2003 על שהתחלתי להשתמש בקרם פרוגסטרון. עד אז, מעולם לא היה לי זמן קבוע (בזמן). עכשיו אני (עדיין) לעשות בגיל הזה. האם זה בגלל שאני משתמש שמנת, או שזה שאלוהים לא החליט לסיים את שלי עדיין. הגינקולוגית שלי אומר הגורם לה אני עושה Estrogren (sp?). אנא תודיע לי. כמו כן, זה יכול להיות כי אני משתמש סויה, זה עוד תיאוריה. תודה רבה. אני מאמין ואהבה! ד"ר לי . אף פעם לא השתמשתי HRT, קרם פרוגסטרון תמיד פשוט. המנון