Feliratkozás a cikkeket ezen az oldalon »

9, hogyan csökkenthető a mellrák kockázatát

a Virginia Hopkins on 09/10/09 at 14:37

9, hogyan csökkenthető a mellrák kockázatát

Október a mellrák hónapja, de a média középpontjában ebben a hónapban szokott lenni a gyógyító mellrák, alig szólt arról, hogyan lehet megakadályozni a mellrák. A rossz hír az, hogy nem vagyunk közelebb a mellrák gyógyítható, mint mi voltunk 50 évvel ezelőtt. Jelenleg valamivel hatékonyabb kemoterápiás kezelésére emlőrák, de mindnyájan borzalmas, akár halálos mellékhatásai, és aligha minősíthető a gyógymódot.

A jó hír az, hogy tudunk sokkal többet arról, hogyan lehet megakadályozni a mellrák, mint mi 50 évvel ezelőtt.

1 Nem szintetikus hormonpótló terápia (HRT). A 2003-ban a női Health Initiative Study (WHI) mutatott 24%-kal nagyobb a mellrák kockázata a nők esetében a HRT, mint a szintetikus Provera. Ezt követte szorosan a brit Million Women Study, amely azt mutatta, 66%-kal nagyobb a mellrák kockázata a nők körében a szintetikus HRT. Aztán jött a francia E3N tanulmány, amely azt mutatta, 60%-kal megnövekedett kockázatot. Ennek eredményeként ezek a tanulmányok, nők milliói gyorsan abbahagyta a szintetikus hormonok. 2006 novemberében adták ki a kutatási központok körül a rák az Egyesült Államokban azt mutatják, hogy az emlő rákos megbetegedések aránya drámaian esett (7-15%), az évtizedek óta először, 2009-ben egy cikket a New England Journal of Medicine megállapította, hogy a csepp volt köszönhető, hogy a nők millióinak, akik hormonpótló kezelést abbahagyta.

2 Get néhány gyakorlat. Nincs szükség fut maratonit, vagy hegyet mászni, még egy 20 perces séta háromszor egy héten hozhat változást. A 30 perces séta 6-szor egy héten teszi sokkal nagyobb a különbség. Szerint a Nurses 'Health Study, séta két mérföldre egy nap levágja az emlőrák kockázatát a felére. Van szó tucatnyi vizsgálatok kimutatták, hogy a rendszeres testmozgás jelentősen csökkenti a mellrák kockázatát.

3 Kis cukrot és a finomított szénhidrátok. Fehér élelmiszerek el, a teljes kiőrlésű gabonák, friss zöldségek és gyümölcsök, diófélék, magvak, tojás és halak be túl sok cukor és egyszerű szénhidrát diétát tartja a magas inzulinszint, amely egy lépcsőzetes események a testben, ami hajlamosít a női test a mellrák.

4 Alkoholt csak mértékkel. Alkoholtartalmú italok mértékletes fogyasztása, mint például egy pohár bor, néhány alkalommal egy héten, csökkenti a mellrák kockázatát. Bármi, ami több, növeli a mellrák kialakulásának kockázatát.

5 Kerülje a környezeti mérgek. Ezt könnyebb mondani, mint megtenni ezekben a napokban, de a listát a toxinok, hogy minimalizálni vagy elkerülni tartalmaz növényvédő szerek és gyomirtó szerek, sok tisztító termékek, körömlakk és a körömlakklemosó, olaj alapú festékek és hígítók, festékek, illetve az étkezést iszik puha műanyag tartályok; tartalmazó kozmetikumok parabén; hamis parfümök, mint a légfrissítők, illatosított szappanok mosoda és a legtöbb parfüm, és préselt fa-és forgácslap bútorok, hogy off-formaldehid gázok. A csapvíz egy települési vízellátási vagy kútvizet a mezőgazdaságból lehet terhelni toxin-használjon vízszűrőt, ha szükséges.

6 stressz kezelése. Krónikus, szüntelen stressz, mint például a gyakran tapasztalt nők, akik zsonglőrködni szerepét feleség, anya és a munkavállaló, úgy is súlyos károkat okozott a testet, és különösen tartja a kortizol magas. Amikor krónikusan emelkedett kortizol, az emlőrák kockázata jelentősen megnőtt. Keressen egy tevékenység (vagy inaktivitás), amely nyugtat, és vegye rá időm naponta.

7 Kap sok alvás egy sötét szobában. Ez az egyik legjobb módja a stressz kezelésére! Alvó ad a szervezet időt a pihenésre, javítani és gyógyítani. Alvó sötét szobában ösztönzi a termelés a melatonin hormon, ami csökkenti a mellrák kockázatát. "Rengeteg" az alvás lehet 7 óra egy nő és 9 óra másoknak.

8 Ne Kémiai fogamzásgátlók, ha egyáltalán lehetséges. Fogamzásgátló tabletták és tapaszok, lövések és implantátumok, közvetít olyan szerényen nagyobb az emlőrák kockázata, ami növeli a már ezeket használják. Tinik, akik a kémiai fogamzásgátló van háromszoros élettartam a mellrák kockázatát. Kémiai fogamzásgátlók tartalmaz ugyanolyan szintetikus hormonokat, szintetikus hormonpótló kezelés (lásd # 1), gyakran nagyobb adagokban. A barrier fogamzásgátló módszerek, mint például a membrán-, méhnyak-sapka és szivaccsal, gélek és krémek használata, melyek nem teljesen biztonságos, de úgy tűnik, hogy biztonságosabb, mint a kémiai fogamzásgátlók, amikor a mellrák kockázatát.

9 A D-vitamin megtelt. Mostanra a kutatás vitathatatlan, hogy a nők a D-vitamin hiány lényegesen nagyobb a mellrák kockázata. Kap néhány nap, hogy egy D-vitamin kiegészítést, és ha kétségei vannak, tesztelje a D-vitamin szintjét. És egyébként is, a D-vitamin is nagyon véd az influenza!

Ne Bioidentical hormonoknak a Breast Cancer? Tudjon meg ebben a cikkben a Virginia Hopkins.

Tudjon meg többet arról, hogy mi okozza a mellrák, és hogyan lehet megakadályozni, hogy a könyvben mi Orvosa Nem meséljek Breast Cancer John R. Lee, MD, Dr. David Hopkins Zava és Virginia.

Hozzászólás a Twitterre

5 Responses to "9, hogyan csökkenthető a mellrák kockázatát"

  1. avatar

    Joe Keon

    November 18, 2009

    Arra utal, az alkohol szerepet csökkentik a mellrák kockázatát erősen megkérdőjelezhető tanácsot. Nincs olyan része a szervezetnek, amely nem érinti hátrányosan az alkohol fogyasztása, és senki sem kell előmozdítása a használatát. Alkohol adók a máj, nehéz az idegrendszer (agy) és 1 hajlamosít a gyomorrák. Nehéz a szívizmot és előmozdíthatja a csontok elvékonyodását. Végül pedig addiktív. Az alkoholfogyasztás úgy tűnik, hogy az egyik legkövetkezetesebb kockázati tényezők a mellrák. Ennek egyik oka lehet a tendencia, hogy növeljék az ösztrogénszint. A másik az, hogy gyakran szennyezett gyomirtó, gombaölő és használt peszticid-szermaradványok szőlő növényeket.

    Ami a tejelő kérdés megy, az egyik nem kell alapoznia a jelentős orvosi szakirodalom ebben a tekintetben, hogy egyszerűen kell a józan ész. A tehéntej soha nem volt célja az emberekre, és nincs táplálkozási követelménye is. Minden pohár tejet, nem számít, mennyire tudatosan került elő, organikus vagy nem tartalmaz majdnem 60 különböző hormonok és növekedési faktorok. Ez tudományos tény. Miért kellene minden érdeklődő egészségügyi akar egy ilyen hasznos lenyelik? Ha kalcium vágyik, van 70 jó étel olyan forrásból is. Meglepő módon sem fog elnyelni több kalciumot egy pohár narancslé, vagy egy csésze brokkoli, mint egy pohár tehéntej.

  2. avatar

    Kathleen

    Október 12, 2009

    Miután éveken át mellek és néhány darabos visszahívás mammográfia, az orvosom elkezdett velem Jód-kiegészítőkre. Csodálatos változás.

    Nézze meg az alábbi weboldalt linkre. Keresés a vizsgálatok dokumentálják a világhálón, amelyek végeztek az évek során a jód, beszéljen orvosával, és próbálja a jód. Mindentől ami Elolvastam jód úgy tűnik, hogy megelőző hatással a mellrák.

    http://blog.annlouise.com/2009/10/02/iodine-deficiency-hidden-link-to-breast-cancer-risk/~~V

  3. avatar

    KD

    Október 12, 2009

    Én válaszul a tejtermékek comment ... tejelő legyen finom mértékkel .. de mitől tejtermékek hibás a hormonok előállításához használt tej, az antibiotikumok és a növényvédő szerek használhatók az állatok számára a termelési és mik az állatok evés valójában?? és bárki nézett mennyiségű cukor az élelmiszer címkéjén a tej és a joghurt? aritificial édesítőszerek stb ... tejtermék legyen finom egyesek számára, ha ez benne a legtermészetesebb formája ami nyers. A pasztőrözés és homogenizálás valóban lebontják a "jó dolgok" a tej, mint a jó baktériumok és enzimek ezáltal hibás tejtermék. Ha összehasonlítjuk a tanulmányok feldolgozott tejtermékek vs nyers tej több káros hatást a feldolgozott tejtermékek. De eszik a nyers formákat tejipari figyelmet kell fordítani a frissesség és az élelmiszer-higiénia. Azt hiszem, tejtermékek kapott egy rossz rap és nemrég feldolgozta és overprocessed, hogy elpusztítsa a tényleges jó, hogy lehet jönni belőle.

  4. avatar

    Magda

    Október 11, 2009

    Miért nem mondasz semmit tejtermékek? Elég jól ismert, hogy a tejtermékek növelik a mellrák a nők és a prosztatarák a férfiak. Az ember az egyetlen emlős faj, amely nem elválasztott gyerek maga. Nekünk nem kell tejet vagy tejterméket, és én vagyok betegített meg, amikor látom, rózsaszín szalaggal megjelenő joghurt, fagylalt, sajt vagy tejesdobozt. Milyen szomorú.

  5. avatar

    carol dinius

    Október 11, 2009

    Én 57 éves lennél. Körülbelül 2003 elkezdtem használni progeszteron krém. Addig is, még soha nem volt rendszeres (időben) időszak. Most (még mindig) csinál ebben a korban. Talán azért, mert én vagyok a krém használatával, vagy van az, hogy Isten nem úgy döntött, hogy a végén még az enyém. Saját Gyno azt mondja, hogy mert én így Estrogren (sp?). Kérem, tudassa velem. Is, is lehetne használni, mert én szója, ez egy másik elmélet. Köszönöm szépen. Én vagyok hívő és szeretett! Dr. Lee . Én soha nem használt 1 HRT, mindig csak progeszteron krém. Ének

Hagy egy Válaszol


Spam Védelem a WP-SpamFree