Pretplatite se na članke na ovoj stranici »

9 načina da se smanji rizik od raka dojke

od strane Virginia Hopkins na 09/10/09 u 2:37 sati

9 načina da se smanji rizik od raka dojke

Listopad je rak dojke Svijest Mjesec, ali mediji fokus ovog mjeseca teži da se o liječenju raka dojke, s malo rekao o tome kako spriječiti rak dojke. Loša vijest je da nismo ništa bliže lijek za rak dojke nego što smo bili prije 50 godina. Imamo nešto učinkovitiji chemotherapies za liječenje raka dojke, ali oni svi mogu imati strašan, čak i smrtonosna, nuspojave i teško kvalificirati kao lijek.

Dobra vijest je da znamo puno više o tome kako spriječiti rak dojke nego što smo mi prije 50 godina.

1 Izbjegavajte sintetičke hormonske terapije (HRT) zamjena. U 2003 Ženska Health Initiative Study (WHI) pokazali su 24% povećan rizik od raka dojke kod žena koje koriste hormonsko nadomjesno liječenje, kao što su sintetički Provera. To je pomno pratiti britanske studije Million Women Study, koja je pokazala 66% povećan rizik od raka dojke kod žena koje koriste sintetski HRT-a. Zatim je došao francuski E3N studiju koja je pokazala 60% povećan rizik. Kao rezultat tih istraživanja, milijuni žena brzo prestali koristiti sintetičke hormone. U studenom 2006, istraživanje je objavio raka centara diljem SAD-a pokazuju da se rak dojke stope dramatično pao (7 do 15%) po prvi put u nekoliko desetljeća, a 2009 članak u časopisu New England Journal of Medicine je zaključio da je pad je s obzirom na milijune žena koje su prestali koristiti HNL.

2. Nabavite neke vježbe Nema potrebe za pokretanje maraton ili uspon planine;. Čak 20-ak minuta hoda tri puta tjedno može napraviti razliku. 30-ak minuta hoda 6 puta tjedno čini puno veću razliku. Prema medicinskih sestara o zdravlju studije, hodanje dvije milje dnevno smanjuje rizik od raka dojke u poluvremenu. Postoje doslovno desetine studija koje pokazuju da redovita tjelesna aktivnost značajno smanjuje rizik od raka dojke.

3 Minimiziraj šećera i rafiniranih ugljikohidrata. Bijele namirnice su out, cjelovite žitarice, svježe povrće i voće, orašasti plodovi, sjemenke, jaja i ribe su u. Previše šećera i jednostavnih ugljikohidrata u prehrani drži visoke razine inzulina, što čini jednu kaskadu Događanja u tijelu koje predisponira žensko tijelo raka dojke.

4 Koristite alkohol u moderiranje. Umjerena upotreba alkohola, kao što su čašu vina nekoliko puta tjedno, smanjuje rizik od raka dojke. Sve više povećava rizik od raka dojke.

5 Izbjegavajte okoliša toksina To je lakše reći nego učiniti ovih dana, ali je popis od toksina koji se minimalizirati ili izbjeći sadrži pesticide i herbicide;. Mnoge proizvode za čišćenje, lak za nokte i noktiju poljski remover, ulje-based boje i razrjeđivači boje, jesti ili piti od mekih plastičnih posuda, kozmetike koji sadrže parabens, lažnih mirisa, kao što su osvježivači zraka, mirisne pranja sapuna i parfema; većini i prešanog drva i namještaja, Iverice da off-plinove formaldehida. Voda iz slavine iz komunalnoj vodoopskrbi ili izvorske vode u poljoprivredne zajednice može se učitati s toksina, koristite filter za vodu ako je potrebno.

6 Upravljanje stresom. Kronični, ustrajan stresa, kao što se često doživljavaju žene koje manipulirati uloge supruge, majke i zaposlenika, ima težak danak na tijelo, a posebno drži hormon kortizol visok. Kada kortizola kronično povišen, rizik od karcinoma dojke znatno je povećana. Nađi djelatnost (ili neaktivnost) koji je opuštajući, i uzeti vremena za to svakodnevno.

7 dobiti puno sna u zamračenoj sobi. To je jedan od najboljih načina za upravljanje stresom! Spavanje daje tijelu vremena za odmor, popraviti i izliječiti. Spavanje u mračnoj sobi potiče proizvodnju hormona melatonina, što smanjuje rizik od raka dojke. "Dosta" sna može biti 7 sati za nekih žena i 9 sati za druge.

8 Izbjegavajte kemijske kontracepciju ako je ikako moguće. Kontrola rađanja pilule i zakrpe, fotografije i implantati, priopćavanje skromno veći rizik od raka dojke, što povećava ne koriste se. Tinejdžeri koji koriste kemijska kontracepcijska sredstva imaju trostruko doživotne rizik od raka dojke. Kemijski kontraceptivi sadrže iste hormone kao sintetički sintetske HRT-a (vidi # 1), često u većim dozama. U prepreku metode kontracepcije, kao što su dijafragme, cervikalne kape i spužva, koristite gelovi i kreme koje nisu u potpunosti siguran, ali čini se da je sigurnije od kemijskih kontracepcijskih sredstava kada je u pitanju rizik od raka dojke.

9 Čuvati spremnik vitamina D cijelosti. Do sada istraživanja Nesporno je da žene s nedostatkom vitamina D imaju značajno veći rizik od raka dojke. Dobiti neke sunce, uzmite dodatak vitamina D, a ako ste u nedoumici, testirati svoje vitamina D razinama. I usput, vitamin D je također vrlo zaštitnički protiv gripe!

Ne bioidentičnim hormona uzrokovati rak dojke? saznajte u ovom članku prema Virginia Hopkins.

Pročitajte više o tome što uzrokuje rak dojke i kako ga spriječiti u knjizi Što Vaš liječnik ne može reći o raka dojke John R. Lee, MD, dr. David Zava i Virginia Hopkins.

Post na Twitter

5 Reakcija to "9 načina da se smanji rizik od raka dojke"

  1. avatar

    Joe Keon

    18 studeni 2009

    Sugerirajući alkohola ima bilo kakvu ulogu u smanjenje rizika od raka dojke vrlo je upitno savjet. Postoji isn ť ¡ta dio tijela koji nije negativno utječe konzumiranje alkohola, a nitko ne bi trebao biti promoviranje njegovo korištenje. Alkohol porezi jetre, teško je na živčani sustav (mozak) i može obolijevanja od raka želuca. Teško je na srčani mišić i može promicati bone stanjivanje. Konačno, to je ovisnost. Konzumacija alkohola, kako se čini jedan od najvažnijih u skladu faktora rizika za rak dojke. Jedan od razloga može biti njegova tendencija da se povećati razina estrogena. Drugi je da se često kontaminirane s herbicida, fungicida i ostataka pesticida koristiti na grožđa usjeva.

    Što se tiče mliječnih pitanje ide, jedan ne treba privući na bitne medicinske literature u tom smislu, oni jednostavno moraju zdrav razum. Kravlje mlijeko nikada nije bio namijenjen za ljude, a mi nemamo prehrambene uvjet za to. Svaka čaša mlijeka, bez obzira koliko svjesno je proizveden, organska ili ne, sadrži gotovo šezdeset različitih hormona i faktora rasta. To je znanstvena činjenica. Zašto bi itko zainteresirani za zdravlje žele uzimati takav teret? Ako je to kalcij ste poslije, postoji 70 dobri izvori hrane koji ga nude. Začudo, jedan će apsorbirati više kalcija od utvrđenog čašu narančinog soka, ili šalica brokule, nego iz čaše kravljeg mlijeka.

  2. avatar

    Kathleen

    12. listopada 2009

    Nakon godina kvrgave dojke i nekih poziva natrag Mamografija, moj liječnik mi je počela joda dodataka. Amazing promjena.

    Provjerite u nastavku web stranice link. Traži studij dokumentirane na webu koje su učinili tijekom godina s jodom, razgovarajte sa svojim liječnikom, a zatim pokušajte jod. Od svega što sam pročitao jod čini se da ima preventivni učinak na rak dojke.

    http://blog.annlouise.com/2009/10/02/iodine-deficiency-hidden-link-to-breast-cancer-risk/~~V

  3. avatar

    KD

    12. listopada 2009

    Ja sam reagirati na komentar ... mliječne mliječni proizvodi trebali biti u redu u umjerenim količinama .. ali ono što čini mliječni neispravan je hormoni koji se koriste za proizvodnju mliječnih proizvoda su antibiotici i pesticidi koriste na životinjama za proizvodnju i koje su životinje zapravo jede?? i je li itko pogledao količine šećera na deklaraciji hrane za mlijeko i jogurt? aritificial sladila itd. ... mliječni proizvodi trebali biti u redu za neke ljude kad je u njemu najviše prirodnom obliku što bi bilo sirovo. Pasterizacija i homogenizacija zapravo može razbiti "dobre stvari" u mlijeku kao što je dobrih bakterija i enzima stvarajući neispravan mliječnih proizvoda. Ako usporedbom studija obrađuje mliječnih vs sirove mliječnih postoji više ucinak od obrađenog mliječnih proizvoda. Ali jede sirove oblika mliječne oprezom moraju se uzeti u svježinu i odvodnju hrane. Mislim da je mljekara dobila loš rap i upravo je obrađen i overprocessed uništiti stvarno dobro da mogu doći od njega.

  4. avatar

    Magda

    11. listopada 2009

    Zašto ne reći ništa o mliječnim proizvodima? To je dobro poznato da su mliječni proizvodi povećavaju rizik od raka dojke u žena i raka prostate u muškaraca. Ljudi su jedina vrsta sisavaca koji sebe ne dijete. Mi ne trebamo mlijeka ili mliječnih proizvoda i muči me kad vidim ružičaste vrpce prikazan na jogurt, sladoled, sira ili mlijeka pakiranju. Kako tužno.

  5. avatar

    pjesma dinius

    11. listopada 2009

    Ja sam 57 god stara. U oko 2003 sam počeo koristiti progesterone vrhnje. Do tada nikad nisam imala redovito (na vrijeme) razdoblje. Sada sam (još uvijek) ne u ovoj dobi. Je li to zato što sam pomoću krema, ili je to da Bog nije odlučio minu kraj još. Moj gyno tvrdi da je njegov uzrok sam što Estrogren (sp?). Molimo vas javite mi. Također, bi mogao biti jer sam koristiti Soja, to je druga teorija. Puno hvala. Ja sam vjernik i voljen! dr. Lee . Nikada nisam koristio HNL, uvijek samo progesterone vrhnje. Pjesma

Dopust jedan Odgovor


Spam zaštita od WP-SpamFree