Rexístrate para os artigos sobre este sitio »

9 xeitos de reducir o risco de cancro de mama

por Virginia Hopkins en 09/10/09 ás 14:37

9 xeitos de reducir o risco de cancro de mama

Outubro é mes da conciencia do cancro, pero o foco dos medios de comunicación deste mes tende a ser sobre cancro de mama a cura, con pouco dixo sobre como previr o cancro de mama. A mala noticia é que estamos máis preto dunha cura para o cancro de mama do que eramos hai 50 anos. Temos quimioterapias un pouco máis eficaces para o tratamento do cancro de mama, pero todos poden ter terribles, mesmo mortais, efectos secundarios e dificilmente cualificar como unha cura.

A boa noticia é que sabemos moito máis sobre como previr o cancro de mama do que fixemos hai 50 anos.

1 Evite terapia de reposición hormonal sintético (TRH). En 2003, Estudo das Mulleres Health Initiative (whi) presentaron un risco un 24% maior de cancro de mama para mulleres usando HRT sintético, como Provera. Isto foi seguido de preto polo británico Million Women Study, que presentaron un risco un 66% maior de cancro de mama entre as mulleres usando HRT sintético. Despois veu o Estudo E3N francés, que presentaron un risco un 60% maior. Como resultado destes estudos, millóns de mulleres rapidamente parado mediante hormonas sintéticas. En novembro de 2006, a investigación foi lanzada por centros de cancro en todo os Estados Unidos mostrando que as taxas de cancro de mama caeu drasticamente (7-15%) por primeira vez en décadas, e en 2009 un artigo no New England Journal of Medicine concluíu que a caída debeu-se aos millóns de mulleres que deixaron de usar HRT.

2 Fai algún exercicio físico Non hai necesidade de executar maratona ou escalar montañas;. Ata 20 minutos de camiñada tres veces por semana pode facer a diferenza. A 30 minutos de camiñada de 6 veces por semana fai unha diferenza moi grande. Segundo o Estudo de Saúde das enfermeiras, camiñar dous quilómetros ao día reduce o risco de cancro de mama á metade. Hai literalmente decenas de estudos que mostran que o exercicio físico regular reduce drasticamente o risco de cancro de mama.

3 Minimizar azucre e carbohidratos refinados. Alimentos brancos son para fóra, grans integrais, vexetais e froitas frescas, noces, sementes, ovos e peixes están dentro moito azucre e carbohidratos simples na dieta mantén altos niveis de insulina, o que configura unha fervenza de eventos no organismo, que predispón o corpo dunha muller de cancro de mama.

4 Uso de alcohol con moderación. Modere o uso de alcohol, como un vaso de viño algunhas veces por semana, reduce o risco de cancro de mama. Algo máis aumenta o risco de cancro de mama.

5 Evite toxinas ambientais Isto é máis fácil dicir que facer nestes días, pero a lista de toxinas para ser minimizada ou evitar inclúe pesticidas e herbicidas;. Moitos produtos de limpeza; unha polaco e unhas polaco removedor, aceite a base de pintura e disolventes de pinturas, comer ou beber de envases de plástico brando, cosméticos que conteñan parabenos; fragrâncias falsificadas, como purificadores de aire, sabonetes perfumado para a roupa ea maioría dos perfumes, e preme madeira e mobiliario, paneis de partículas que o formaldehido off-gases. A auga da billa dende un abastecemento de auga municipal ou pozo de auga nunha comunidade agrícola pode ser cargado con toxinas de usar un filtro de auga, se fose necesario.

6 Xestionar o estrés. Estrés crónico incesante, como é moitas veces vivida por mulleres que tentan conciliar os papeis de esposa, nai e emprego, ten un forte impacto sobre o corpo e, en particular mantén a hormona cortisol alto. Cando o cortisol é crónica elevados, o risco de cancro de mama é significativamente aumentada. Atope unha actividade (ou inactividade), que é relaxante, e ter tempo para iso a diario.

7 Durma nun cuarto escuro. Esta é unha das mellores formas de xestionar o estrés! O soño dá ao corpo tempo para descansar, reparar e curar. Durmir nunha sala escura estimula a produción de melatonina a hormona, o que reduce o risco de cancro de mama. "Plenty" de sono pode ser de 7 horas para algunhas mulleres e 9 horas para os outros.

8 Evite anticonceptivos químicos, se é posible. Pílulas anticonceptivos e parches, tiros e implantes, concedo un risco modestamente máis elevado de cancro de mama, que aumenta co tempo son usados. Os adolescentes que usan anticonceptivos químicos teñen o triplo do risco de cancro de mama. Anticonceptivos químicos conteñen os mesmos hormonas sintéticas, como a TRH sintética (ver item 1), moitas veces en doses máis elevadas. Os métodos de contracepción de barreira como o diafragma, cervical tapa e esponxa, xeles e cremas de uso que non son enteiramente seguro, pero parecen estar máis seguro que os anticonceptivos químicos cando se trata de risco de cancro de mama.

9 Manter a vitamina D vaso cheo. Ata agora a investigación é indiscutible que as mulleres con deficiencia de vitamina D teñen un risco significativamente maior de cancro de mama. Pegar un sol, tomar un suplemento de vitamina D, e en caso de dúbida, probar os seus vitamina D niveis. E ao parecer, a vitamina D tamén é moi protector contra a gripe!

Non Hormonas bioidênticos causar cancro de mama? Descubra neste prezo por Virginia Hopkins.

Ler máis sobre o que causa cancro de mama e como preveni-la no libro que o seu médico non ten que dicir o cancro de mama por John R. Lee, MD, Dr David Zava e Hopkins Virginia.

Enviar en Twitter

5 Responses to "9 formas de reducir o risco de cancro de mama"

  1. Avatar

    Joe Keon

    18 de novembro de 2009

    Suxerindo o alcohol ten ningún papel na redución do risco de cancro de mama é un consello moi cuestionable. Non hai unha parte do corpo que non é adversamente afectada polo consumo de alcohol, e ninguén debe promover a súa utilización. Impostos sobre o alcohol no fígado, é difícil no sistema nervioso (cerebro) e pode se predispoñan a un cancro de estómago. É duro para o músculo cardíaco e pode promover desgaste óseo. Finalmente, é adictivo. O consumo de alcohol parece ser un dos factores de risco máis consistentes para o cancro de mama. Unha razón pode ser a súa tendencia a aumentar os niveis de estróxenos. A outra é que a miúdo están contaminados herbicida, funxicida e residuos de pesticidas utilizados en cultivos de uva.

    En canto á cuestión de produtos lácteos vai, non hai que recorrer á literatura médica substancial a este respecto, que simplemente precisan de sentido común. O leite de vaca non foi destinado para o ser humano e non temos ningunha esixencia nutricional para el. Cada vaso de leite, non importa o quão conscientemente foi producido, orgánico ou non, inclúe cerca de 60 diferentes hormonas e factores de crecemento. Iso é un feito científico. Por que alguén interesado en saúde queren inxerir tal carga un? Se é calcio está despois, hai 70 boas fontes alimentarias que ofrecen este servizo. Sorprendentemente, ninguén vai absorber máis calcio desde un vaso de zume de laranxa fortificado, ou unha cunca de brócolis, que a partir dun vaso de leite de vaca.

  2. Avatar

    Kathleen

    12 de outubro de 2009

    Despois de anos de seos encaroçados e algunhas mamografias de chamada de retorno, o meu médico me iniciou en suplementos de iodo. Cambio incrible.

    Consulte na seguinte ligazón webpage. Atopar tódolos estudos documentados na web, que foron feitos ao longo dos anos con iodo, Chatea co seu médico e proba iodo. De todo o que eu li iodo parece ter un efecto preventivo sobre o cancro de mama.

    http://blog.annlouise.com/2009/10/02/iodine-deficiency-hidden-link-to-breast-cancer-risk/ ~ ~ V

  3. Avatar

    KD

    12 de outubro de 2009

    Estou respondendo ao comentario de leite ... leite debe estar ben con moderación .. con todo o que fai de produtos lácteos con defecto é das hormonas utilizados para a produción de leite, os antibióticos e pesticidas utilizados nos animais para a produción e cales son os animais realmente comer? e alguén xa ollou para as cantidades de azucre na etiqueta dos alimentos para o leite e iogur? etc edulcorantes aritificial leite ... debe ser bo para algunhas persoas cando está na súa forma máis natural, que sería mestra. A pasteurización e homoxeneización realmente romper o "bo material" no leite, como as bacterias boas e enzimas, creando así un produto lácteo errada. Comparar os estudos de leite procesado vs leite cru non hai efectos máis negativos do leite procesado. Pero ao comer as formas de precaución primas de produtos lácteos deben ser tomados no frescor e higienização de alimentos. Eu creo que o leite ten sido dada unha mala reputación e acaba de ser procesado e overprocessed para destruír o ben real que pode vir del.

  4. Avatar

    Magda

    11 de outubro de 2009

    Por que non di nada sobre os produtos lácteos? É bastante ben coñecido que os produtos lácteos aumentar o risco de cancro de mama en mulleres e cancro de próstata en homes. Os seres humanos son a única especie de mamífero que non desabituar-se. Non precisamos de leite ou produtos lácteos e estou anoxado cando vexo cintas cor de rosa presentada en iogur xeo crema de queixo, ou caixas de leite. Como é triste.

  5. Avatar

    Carol dinius

    11 de outubro de 2009

    Teño 57 anos de idade. En preto de 2003 eu comece a usar crema de progesterona. Ata entón, eu nunca tivo un período (o tempo) estándar. Agora (aínda) facer nesta idade. É porque eu estou usando a crema de leite, ou será que Deus non decidiu pechar a miña aínda. O meu Gyno di que a súa causa eu estou facendo Estrogren (sp?). Por favor, me aviso. Ademais, podería ser porque eu uso de soia, que é outra teoría. Moitas grazas. Eu son un crente e amado! Dr Lee . Eu nunca usei un HRT, crema sempre só progesterona. Cántico

Deixe unha resposta


Protección anti-spam por wp-SpamFree