Tilaa artikkeleita tällä sivustolla »

Yhdeksän tavoin vähentää rintasyöpäriskin

by Virginia Hopkins on 09.10.09 klo 14:37

Yhdeksän tavoin vähentää rintasyöpäriskin

Lokakuu on Breast Cancer Awareness Month, mutta media keskittyy tässä kuussa yleensä noin kuivatuksen rintasyöpää, joilla on vähän puhuttu, miten estää rintasyövän. Huono uutinen on, että olemme yhtään lähempänä parannuskeino rintasyövän kuin olimme 50 vuotta sitten. Meillä on jonkin verran tehokkaampi lääkkeillä hoitoon rintasyövän, mutta ne kaikki voivat olla pelottavia, jopa tappava, sivuvaikutuksia ja tuskin katsoa parannuskeinoa.

Hyvä uutinen on, että tiedämme paljon enemmän siitä, miten estää rintasyövän kuin teimme 50 vuotta sitten.

1 Vältä synteettinen hormonikorvaushoito (HRT). Vuonna 2003 naisten Health Initiative (WHI) oli 24% suurempi riski sairastua rintasyöpään naisilla käyttämällä synteettisiä Hormonikorvaushoitoa kuten Provera. Tätä seurasi tiiviisti British Million Women Study, joka oli 66% suurempi riski sairastua rintasyöpään naisten käyttämällä synteettisiä hormonikorvaushoitoa. Seuraavaksi tuli Ranskan E3N tutkimus, joka osoitti 60% kohonnut. Seurauksena näistä tutkimuksista, miljoonia naisten nopeasti pysäytetään käyttäen synteettisiä hormonit. Marraskuussa 2006 tutkimus julkaisi syöpä keskittyy Yhdysvalloissa osoittavat, että rintasyövän hinnat olivat laskeneet dramaattisesti (7-15%) ja ensimmäistä kertaa vuosikymmeniin, ja vuonna 2009 artikkelin New England Journal of Medicine totesi, että lasku johtui miljoonia naisia, jotka olivat lopettaneet hormonikorvaushoidon.

2. Hanki vähän liikuntaa. Sinun ei tarvitse juosta maratonia tai kiivetä vuorille, jopa 20 minuutin kävelymatkan kolmesti viikossa voi tehdä eroa. 30-minuutin kävelymatkan 6 kertaa viikossa tekee paljon suurempi ero. Mukaan Nurses 'Health Study, kävely kaksi mailia päivässä vähentää riskiä rintasyöpään puoli. On olemassa kirjaimellisesti kymmeniä tutkimukset osoittavat, että säännöllinen liikunta vähentää huomattavasti riskiä sairastua rintasyöpään.

3 Minimoi sokeri ja puhdistetut hiilihydraatit. White elintarvikkeet ovat poissa, täysjyvätuotteita, tuoreet kasvikset ja hedelmät, pähkinät, siemenet, munat ja kalat sisään liikaa sokeria ja yksinkertaisia ​​hiilihydraatteja ruokavaliossa pitää insuliini korkeana, jolla perustetaan asteittaisia tapahtumia elin, joka altistaa naisen ruumiin rintasyöpään.

4 Käytä alkoholia kohtuullisesti. Kohtalaisia ​​alkoholin, kuten viinilasillisen muutaman kerran viikossa, vähentää rintasyöpäriskin. Mitään muuta lisää riskiä sairastua rintasyöpään.

5 Vältä ympäristömyrkkyjä. Tämä on helpommin sanottu kuin tehty näinä päivinä, mutta luettelo toksiinien voidaan minimoida tai välttää sisältää torjunta-ja kasvinsuojeluaineiden, monet puhdistusaineita, kynsilakka ja kynsilakan poistoaine, öljypohjaiset maalit ja tinneriä, syöminen tai juomalla pehmeät muoviset astiat, kosmetiikka sisältävät parabeeneja, fake tuoksuja, kuten raikasteita aromikas pesula saippuat ja useimmat hajuvedet, ja painetaan puu ja lastulevy huonekaluja, off-kaasuja formaldehydiä. Napauta vettä kunnallisen vesihuollon tai hyvin vettä maanviljelijät voidaan kuormittaa myrkkyjä käyttää vettä suodatin tarvittaessa.

6 hallita stressiä. Krooninen, väsymätön stressi, kuten on usein huomattavasti naisia ​​tasapainoilemaan roolit vaimo, äiti ja työntekijä, vie rasittavat kehon ja erityisesti pitää hormoni kortisolin korkea. Kun kortisoli on kroonisesti koholla, rintasyöpäriski on kasvanut huomattavasti. Etsi (tai sen laiminlyönnistä), joka on rentouttava, ja ottaa aikaa sitä päivittäin.

7 Hanki paljon nukkua pimeässä huoneessa. Tämä on yksi parhaista tavoista hallita stressiä! Uni antaa keholle aikaa levätä, korjata ja parantaa. Nukkumisen pimeässä huoneen rohkaisee tuotantoa melatoniinia, mikä vähentää vaaraa rintasyövän. "Paljon" unen voisi olla 7 tuntia joillekin naisille ja 9 tuntia muille.

8 Älä kemialliset ehkäisyvalmisteet, jos suinkin mahdollista. Syntyvyyden säännöstely pillereitä ja laastareita, laukauksia ja implantit jättävät hieman suurempi rintasyövän riski, mikä lisää pidempään niitä käytetään. Teinit, jotka käyttävät kemiallista ehkäisyä on kolminkertainen elinikäinen riski sairastua rintasyöpään. Kemialliset ehkäisyvälineet sisältävät saman synteettisen hormonit kuten synteettistä HRT (katso # 1), usein suurina annoksina. Este ehkäisymenetelmät, kuten kalvo, kohdunkaulan korkki ja sienellä, käyttö geelit ja voiteet, jotka eivät ole täysin turvallisia, mutta näyttävät olevan turvallisempia kuin kemialliset ehkäisyvalmisteet kun on rintasyövän riskiä.

9 Pidä D-vitamiinin tankki täynnä. Tähän mennessä tutkimus on kiistatonta, että naiset, joilla D-vitamiinin puutos on huomattavasti suurempi riski sairastua rintasyöpään. Aurinko paahtaa, ottaa D-vitamiinilisää, ja jos olet epävarma, testaa D-vitamiinin taso. Ja muuten, D-vitamiini on myös hyvin suojaavan flunssa!

Älä bioidentical hormonit aiheuttaa rintasyöpää? Selvitä tässä artikkelissa Virginia Hopkins.

Lue lisää, mikä aiheuttaa rintasyöpää ja miten estetään se kirjassa Mitä Lääkäri voi kertoa teille rintasyöpää John R. Lee, MD, Dr. David Zava ja Virginia Hopkins.

Post to Twitter

5 Responses to "9 keinoja vähentää rintasyövän riskiä"

  1. avatar

    Joe Keon

    18 marraskuu 2009

    Ehdottaminen alkoholi on jokin rooli alentaa rintasyövän riski on hyvin kyseenalainen neuvoja. Ei ole mikään ruumiinosa, joka ei haittaa alkoholinkäyttöön, ja kenenkään ei pitäisi edistää sen käyttöä. Alkoholi veroja maksa, on kova hermosto (aivot) ja voi altistaa yksi mahasyöpä. Se on kova sydänlihakseen, ja se voi edistää luun harvennus. Lopuksi, se on riippuvuutta. Alkoholin kulutus näyttää olevan yksi johdonmukainen riskitekijät rintasyöpään. Yksi syy saattaa olla taipumusta lisätä estrogeenitaso. Toinen on, että se on usein saastuttama rikkakasvien, sienitautien ja torjunta-ainejäämät käytetään rypäleen viljelyyn.

    Mitä meijeri kysymys menee, yksi ei tarvitse hyödyntää huomattavaa lääketieteellistä kirjallisuutta tältä osin, ne täytyy vain maalaisjärkeä. Lehmänmaito ei ole tarkoitettu ihmisille eikä meillä ole ravitsemuksellisia vaatimuksia sille. Jokainen lasi maitoa, ei väliä kuinka tietoisesti se on tuotettu, luomu tai ei, joka sisältää lähes kuusikymmentä eri hormoneja ja kasvutekijöitä. Se on tieteellinen tosiasia. Miksi kukaan kiinnostunut terveydenhuollon haluaa syödä niin hyötykuorma? Jos se kalsium olet jälkeen, on 70 hyvää ruokaa lähteistä, joissa se. Yllättävää kyllä, kukaan imevät enemmän kalsiumia lasillisen appelsiinimehun, tai kuppi parsakaali, kuin lasi lehmänmaidosta.

  2. avatar

    Kathleen

    12 lokakuu 2009

    Vuosien muhkurainen rinnat ja jotkut call back mammografiassa, minun lääkäri alkoi minulle Jodi täydentää. Hämmästyttävä muutos.

    Tutustu alla verkkosivun linkkiä. Etsi tutkimukset dokumentoitu Webissä, jotka on tehty vuosien kuluessa jodi, keskustele lääkärisi kanssa ja yritä jodia. Mistä kaikki mitä olen lukenut jodia näyttää olevan ehkäisevä vaikutus rintasyöpä.

    http://blog.annlouise.com/2009/10/02/iodine-deficiency-hidden-link-to-breast-cancer-risk/~~V

  3. avatar

    KD

    12 lokakuu 2009

    En vastaa meijeriin kommentti ... maito olisi hieno kohtuullisesti .. mutta mitä tekee meijeri vika on hormonien tuottamiseen käytetty maito, antibiootteja ja torjunta käytetään eläinten tuotannossa ja mitä eläimiä todella syömistä?? ja on joku katseli määriä sokerin elintarvikkeiden pakkausmerkinnöissä maitoa ja jogurttia? aritificial makeutusaineita jne ... maito olisi sakko joillekin ihmisille, kun se on se kaikkein luonnollinen muoto, joka olisi raaka. Pastörointi ja homogenointi voi todella murtaa "hyvää kamaa", maidossa, kuten hyvät bakteerit ja entsyymit luoden viallisen maitotuote. Jos verrataan tutkimuksissa käsiteltyjen meijerituotteiden vs raaka meijeri on enemmän haittavaikutuksia käsitellyistä meijeriin. Mutta syömällä raaka muotoja meijerituotteiden varovaisuutta on tehtävä tuoreuden ja jätevesihuolto ruokaa. Mielestäni meijeri on saanut huonon rap ja on juuri käsitelty ja overprocessed tuhoamaan todellista hyvä, että voi tulla siitä.

  4. avatar

    Magda

    11 lokakuu 2009

    Miksi et sano mitään maitotuotteita? Se on melko hyvin tiedossa, että maitotuotteet lisäävät rintasyövän riskiä naisilla ja eturauhassyöpä miehillä. Ihmisellä ovat vain nisäkäslaji, joka ei wean itse. Emme tarvitse maitoa tai maitotuotteita ja olen sickened aina kun näen vaaleanpunainen nauha näkyy jogurtti, jäätelö, juusto tai maitotölkkejä. Kuinka surullista.

  5. avatar

    carol dinius

    11 lokakuu 2009

    Olen 57 vuotta vanha. Noin 2003 aloin käyttää progesteroni kerma. Siihen asti en ole koskaan ollut säännöllistä (ajoissa) aikana. Nyt (vielä) tehdä tässä iässä. Onko sillä käytän kermaa, tai on se, että Jumala ei ole päättänyt lopettaa minun vielä. Minun Gyno sanoo sen syy Teen Estrogren (sp?). Kerrothan. Lisäksi se voisi olla aiheuttaa käytän Soy, se on toinen teoria. Paljon kiitoksia. Olen uskovainen ja rakastettu! Dr. Lee . En koskaan käyttänyt hormonikorvaushoitoa, aina vain progesteroni kerma. Joululaulu

Jätä vastaus


Roskapostin Suojaus WP-SpamFree