Telli artiklite sellel saidil »

9 võimalust, et vähendada rinnavähi riski

poolt Virginia Hopkins on 09/10/09 kell 14:37

9 võimalust, et vähendada rinnavähi riski

Oktoober on rinnavähi teadlikkus kuu, kuid meedia keskendub sel kuul kipub olema umbes kuivatamise rinnavähi vähe öelda, kuidas vältida rinnavähki. Halb uudis on see, et me ei ole lähemal ravi rinnavähki kui me olime 50 aastat tagasi. Meil on mõnevõrra tõhusam keemiaravi raviks rinnavähk, kuid kõik nad võivad olla kohutavad, isegi surmav, kõrvaltoimeid ja vaevalt kvalifitseeruvad ravi.

Hea uudis on see, et me teame palju rohkem, kuidas ära hoida rinnavähki kui tegime 50 aastat tagasi.

1 Vältida sünteetilisi hormoonasendusravi (HRT). Aastal 2003 Naiste Health Initiative Study (WHI) näitas 24% suurem risk rinnavähi naiste sünteetilist HRT nagu Provera. Sellele järgnes tihedalt Briti Million Women Study, mis näitas 66% suurem risk rinnavähi naiste sünteetilist hormoonasendusravi. Järgmine tuli Prantsuse E3N uuring, mis näitas 60% suurem risk. Selle tulemusena on nende õpingute, miljonid naised kiiresti lõpetanud sünteetilised hormoonid. Novembris 2006, teadus ilmus vähk keskuste ümber USA näitab, et rinnavähi määr langes järsult (7-15%) esimest korda aastakümnete ja 2009 artikkel New England Journal of Medicine järeldusele, et tilk oli tingitud miljonid naised, kes lõpetasid HAR.

2 saaksin kasutada. Ei ole vaja joosta maratone või ronida mägedes, isegi 20-minutilise jalutuskäigu 3 korda nädalas saab midagi muuta. 30-minutilise jalutuskäigu 6 korda nädalas teeb palju suurem vahe. Vastavalt Õdede Health Study, jalutamine 2 miili päevas vähendab teie risk rinnavähi pooleks. Seal on sõna otseses mõttes kümneid uuringud näitavad, et regulaarne füüsiline koormus järsult vähendab rinnavähi riski.

3 Minimeeri suhkur ja rafineeritud süsivesikuid. White toiduained on out, täisteratooted, värske Köögivili ja puuvili, pähklid, seemned, munad ja kala sisse liiga palju suhkrut ja lihtsaid süsivesikuid toidus hoiab insuliini tase kõrge, mis loob kaskaadi üritused kehas et predisposes naise keha rinnavähk.

4 Kasutage alkoholi mõõdukalt. Mõõdukas alkoholi tarbimine, nagu klaasi veini paar korda nädalas vähendab rinnavähi riski. Midagi enamat suurendab rinnavähiriski.

5 vältida keskkonna toksiine. See on lihtsam öelda kui teha nendel päevadel, kuid loetelu toksiinide tuleb minimeerida või vältida sisaldab pestitsiidide ja herbitsiidide; palju puhastusvahendeid küünelakk ja küünelakieemaldaja; õli baasil värvide ja vedeldid; söömine või joomine pehmest plastpakendid; kosmeetika, mis sisaldavad parabeene, võltsitud lõhnad nagu õhuvärskendajad, lõhnav pesu seebid ja kõige parfüümid ja pressitud puit ja puitlaastplaat mööbel, off-gaaside formaldehüüdi. Puuduta vett omavalitsuste veevarustuse või hästi vett põllumeeste saab laadida toksiinid kasutada vee vajaduse korral filtreeritakse.

6 juhtida stressi. Krooniline, lakkamatu stressi, nagu seda tihti kogenud naised, kes pettus rolle abikaasa, ema ja töötaja võtab raskelt tabanud keha, eriti hoiab hormooni kortisooli kõrge. Kui kortisooli on pidevalt tõusnud, rinnavähi riski oluliselt suurenenud. Leia tegevus (või tegevusetus), mis on lõõgastav ja aega seda iga päev.

7 Get piisavalt magada pimedas toas. See on üks parimaid viise, kuidas juhtida stressi! Uni annab kehale aega puhata, remont ja tervendada. Magab pimedas ruumis soodustab tootmise hormoon melatoniini, mis vähendab rinnavähi riski. "Palju" uni võib olla 7 tundi mõned naised ja 9 tundi teised.

8 Väldi keemilisi rasestumisvastaseid vahendeid, kui üldse võimalik. Rasestumisvastaseid tablette ja plaastreid, kaadrid ja implantaadid, levitada tagasihoidlikult suurem rinnavähi riski, mis suurendab enam neid kasutatakse. Teismelised, kes kasutavad keemilised rasestumisvastased vahendid on kolmekordne eluea rinnavähi riski. Keemilised rasestumisvastased vahendid sisaldavad sama sünteetilised hormoonid sünteetilisi HRT (vt # 1), sageli suuremate annuste korral. Barjääri rasestumisvastaseid nagu diafragma, emakakaela kate ja käsn, kasutamise geelid ja kreemid, mis ei ole täiesti ohutu, kuid ilmselt turvalisem kui keemilised rasestumisvastased vahendid, kui tegemist on rinnavähi risk.

9 Hoia D-vitamiini tank täielikult. Nüüdseks teadusuuringud on vaieldamatu, et naistel, kellel D-vitamiini puudus on oluliselt suurem rinnavähi riski. Saada mõned päikese võtma D-vitamiini toidulisand, ja kahtluse korral kontrollida oma D-vitamiini taset. Ja muide, D-vitamiini on ka väga kaitsev vastu gripp!

Kas Bioidentical Hormoonid Põhjus Rinnavähi? Uuri selle artikli poolt Virginia Hopkins.

Lugege, mida põhjustab rinnavähk ja kuidas vältida seda raamatut Mida võib arst ei ütle teile rinnavähi John R. Lee, MD, Dr David ZAVA ja Virginia Hopkins.

Postita vidistama

5 Responses to "9, kuidas vähendada rinnavähi riski"

  1. avatar

    Joe Keon

    18. november 2009

    Soovitada alkohol on mingit rolli vähendada rinnavähi riski on väga küsitav poole. Ei ole olemas üht kehaosa, mis ei kahjusta alkoholi tarbimine ja keegi ei tuleks edendada selle kasutamist. Alkohol maksud maksa, on karm närvisüsteemi (aju) ja võib soodustada 1 kuni maovähk. See on karm südamelihase ja see võib soodustada luude hõrenemist. Lõpuks see tekitab sõltuvust. Alkoholi tarbimine näib olevat üks kõige järjepidevam riskifaktorid rinnavähk. Üks põhjus võib olla tema kalduvus suurendada östrogeeni tase. Teine on see, et sageli saastunud herbitsiid, fungitsiid ja pestitsiidide jääke, mida kasutatakse viinamarjade kasvatamiseks.

    Mis puutub piimatoodete küsimus läheb, 1 ei pea lähtuda olulist meditsiinilist kirjandust selle kohta, nad lihtsalt on vaja tervet mõistust. Lehmapiim ei olnud kunagi mõeldud inimestele ja meil ei ole toiteväärtust nõue seda. Iga klaas piima, ükskõik kui teadlikult või on toodetud, orgaanilise või mitte, sisaldab ligi 60 erinevat hormoonide ja kasvufaktorite. See on teaduslik fakt. Miks peaks keegi huvitatud tervise taha neelata nagu kandevõime? Kui see on kaltsiumi sa pärast, on 70 hea toidu allikatest, mis pakuvad seda. Üllatav, 1, kulub rohkem kaltsiumi klaasi rikastatud apelsinimahla või tass spargelkapsas, kui alates klaasi lehmapiima.

  2. avatar

    Kathleen

    12. oktoober 2009

    Pärast aastatepikkust pontsakas rinnad ja mõned kutsuvad tagasi mammograafia, minu arst hakkas mind jood täiendused. Hämmastav muutus.

    Uuri allpool veebilehe link. Otsi uuringud dokumenteeritud veebis, mis on teinud aastate jooksul joodi, rääkige oma arstiga ja proovi siis joodi. Kõigest, mis ma olen lugenud joodi tundub olevat ennetav mõju rinnavähk.

    http://blog.annlouise.com/2009/10/02/iodine-deficiency-hidden-link-to-breast-cancer-risk/~~V

  3. avatar

    KD

    12. oktoober 2009

    Olen vastates meierei comment ... piima tuleks trahvi mõõdukalt .. aga mis teeb piima vigane on hormoonide tootmiseks kasutatud piima-, antibiootikumid ja pestitsiidid, mida kasutatakse loomade tootmise ja millised on loomade tegelikult süüa?? ja kas keegi vaatas koguses suhkru toidu märgistusel piim ja jogurt? aritificial magusained jne ... piima tuleks trahvi mõned inimesed, kui see on see kõige loomulikum vorm, mis oleks toores. Pastöriseerimine ja homogeensuse võib tegelikult murda "head kraami" piima nagu head bakterid ja ensüümid, luues seega vigane piimatoode. Kui võrrelda uuringute töödeldud piimatooted vs töötlemata piima on rohkem haiged mõjud töödeldud piima. Aga süües toorest vormid piima ettevaatlik tuleb võtta värskuse ja kanalisatsiooni toidu. Ma arvan, et piima on antud halb rap ja äsja töödeldud ja overprocessed hävitada tegelikult hea, mis võib tulla sellest.

  4. avatar

    Magda

    11. oktoober 2009

    Miks sa ei ütle midagi piimatooteid? See on üsna hästi teada, et piimatooteid suurendada rinnavähi riski naistel ja eesnäärmevähiga meestel. Inimesed on ainus liik imetajate, mis ei võõrutama ennast. Me ei vaja piima või piimatooteid ning olen haigestunud, kui ma näen roosat kuvatakse jogurt, jäätis, juust või piimapakid. Kuidas kurb.

  5. avatar

    carol dinius

    11. oktoober 2009

    Ma olen 57 aasta vana. Umbes 2003 hakkasin kasutades progesterooni koor. Seni ma pole kunagi olnud tavaline (õigel ajal) jooksul. Nüüd ma (veel) teha selles vanuses. Kas sellepärast, et ma kasutan kreemi, või on see, et Jumal ei ole otsustanud end minu veel. Minu GYNO ütleb selle põhjuseks Ma teen Estrogren (sp?). Palun andke mulle teada. Samuti võiks see olla kuna ma kasutada soja, see on teine ​​teooria. Suur aitäh. Ma olen usklik ja armastas! dr Lee . Ma kunagi kasutanud HAR, alati lihtsalt progesterooni koor. Lõõritama

Jäta vastus


Rämpsposti kaitse poolt WP-SpamFree