9 måder at reducere risikoen for brystkræft
af Virginia Hopkins den 09/10/09 kl 14:37
Oktober er brystkræftmåned, men mediernes fokus i denne måned har tendens til at være omkring hærdning brystkræft, med lidt siges om hvordan man forebygger brystkræft. Den dårlige nyhed er, at vi ikke tættere på en kur mod brystkræft, end vi var for 50 år siden. Vi har lidt mere effektive kemoterapi til behandling af brystkræft, men de alle kan få forfærdelige, selv dødelige, bivirkninger og næppe betegnes som en kur.
Den gode nyhed er, at vi ved meget mere om, hvordan man forebygger brystkræft, end vi gjorde for 50 år siden.
1 Undgå syntetisk hormon (HRT). I 2003 viste kvinders Health Initiative Study (WHI) en 24% øget risiko for brystkræft for kvinder, der bruger syntetisk HRT såsom Provera. Dette blev fulgt tæt af den britiske Million Women Study, som viste en 66% øget risiko for brystkræft blandt kvinder, der bruger syntetisk HRT. Derefter kom den franske E3N Study, som viste en 60% øget risiko. Som et resultat af disse undersøgelser, hurtigt millioner af kvinder stoppet med at bruge syntetiske hormoner. I november 2006 blev forskning udgivet af kræft centre rundt om i USA viser, at brystkræft satser var faldet dramatisk (7-15%) for første gang i årtier, og i 2009 en artikel i New England Journal of Medicine konkluderede, at faldet skyldtes de millioner af kvinder, der stoppede med HRT.
2 få noget motion Der er ingen grund til at løbe maraton eller bestige bjerge;. Selv en 20-minutters gåtur tre gange om ugen kan gøre en forskel. En 30-minutters gåtur 6 gange om ugen gør en langt større forskel. Ifølge Nurses 'Health Study, skærer gå to miles om dagen din risiko for brystkræft i halve. Der bogstaveligt talt dusinvis af undersøgelser viser, at regelmæssig motion dramatisk reducerer risikoen for brystkræft.
3 Minimer sukker og raffinerede kulhydrater. Hvide fødevarer er ude, er hele kerner, friske grøntsager og frugter, nødder, frø, æg og fisk i. For meget sukker og simple kulhydrater i kosten holder insulin niveauer høje, som sætter en kaskade af begivenheder i kroppen, disponerer en kvindes krop til brystkræft.
4 Brug alkohol i moderate mængder. Moderat indtagelse af alkohol, såsom et glas vin nogle gange om ugen, reducerer risikoen for brystkræft. Noget mere øger risikoen for brystkræft.
5 Undgå miljøgifte Det er lettere sagt end gjort i disse dage, men listen af toksiner skal minimeres eller undgås omfatter pesticider og herbicider;. Mange rengøringsmidler, neglelak og neglelakfjerner, oliebaserede maling og fortynder, spise eller drikke fra bløde plastbeholdere, kosmetik, der indeholder parabener, falske dufte, såsom luftfriskere, duftende vaskeri sæber og de fleste parfumer, og presset træ og spånplader møbler, off-gasser formaldehyd. Tryk på vand fra en kommunal vandforsyning eller godt vand i et landbrugssamfund kan indlæses med toksiner bruge et vandfilter hvis det er nødvendigt.
6 håndtere stress. Kronisk, uophørlige stress, som ofte opleves af kvinder, der jonglere rollerne som hustru, mor og medarbejder, tager hårdt på kroppen, og især holder af hormonet cortisol høj. Når cortisol kronisk forhøjede, er risikoen for brystkræft signifikant forøget. Find en aktivitet (eller inaktivitet), der er afslappende, og tage tid til det daglige.
7 Få masser af søvn i et mørkt rum. Dette er en af de bedste måder at håndtere stress! Sleep giver kroppen tid til at hvile, reparere og helbrede. Sove i et mørkt rum fremmer produktionen af melatonin, som reducerer risikoen for brystkræft. "Masser" af søvn kan være 7 timer for nogle kvinder og 9 timer for andre.
8 Undgå kemiske svangerskabsforebyggende midler, hvis det overhovedet er muligt. P-piller og patches, skud og implantater, give en moderat højere risiko for brystkræft, som stiger, jo længere de anvendes. Teenagere, der anvender kemiske præventionsmidler har tredobbelt levetid risikoen for brystkræft. Kemiske svangerskabsforebyggende indeholder de samme syntetiske hormoner som syntetisk HRT (se # 1), ofte i højere doser. De barriere præventionsmetoder såsom mellemgulvet, livmoderhalskræft hætte og svamp, brug geler og cremer, der ikke helt sikker, men synes at være sikrere end kemiske svangerskabsforebyggende midler, når det kommer til risikoen for brystkræft.
9 Hold D-vitamin tank fuld. Ved nu forskningen er ubestrideligt, at kvinder med D-vitaminmangel har en betydeligt højere risiko for brystkræft. Nyd solen, tage et D-vitamin tilskud, og hvis du er i tvivl, teste dine D-vitamin niveau. Og ved den måde, er D-vitamin også meget beskyttende mod influenza!
Må bioidentical hormoner Årsag Breast Cancer? Find ud af i denne artikel af Virginia Hopkins.
Læs mere om, hvad der forårsager brystkræft og hvordan man kan forhindre det i bogen , hvad din læge kan ikke fortælle dig om Breast Cancer af John R. Lee, MD, Dr. David Zava og Virginia Hopkins.




















































Joe Keon
18 november 2009
Foreslå alkohol har nogen rolle i at sænke risikoen for brystkræft er yderst tvivlsom rådgivning. Der isn'ta del af kroppen, der ikke er negativt påvirket af alkohol, og ingen skal fremme brugen. Alkoholafgifterne lever, er hårdt på nervesystemet (hjerne) og kan prædisponere en til mavekræft. Det er vanskeligt på hjertemusklen, og det kan fremme knogledannelse udtynding. Endelig er det afhængighedsskabende. Alkoholforbrug synes at være en af de mest konsistente risikofaktorer for brystkræft. En årsag kan være dens tendens til at øge østrogen niveauer. Den anden er, at det ofte er forurenet med herbicid, fungicid og pesticidrester anvendes på drue afgrøder.
For så vidt angår mejeriet spørgsmålet går, man behøver ikke trække på den store medicinske litteratur i denne henseende, at de simpelthen brug for sund fornuft. Komælk har aldrig været beregnet til mennesker, og vi har ingen ernæringsmæssige behov for det. Hvert glas mælk, uanset hvor bevidst det blev produceret, økologiske eller ej, indeholder næsten 60 forskellige hormoner og vækstfaktorer. Det er et videnskabeligt faktum. Hvorfor skulle nogen er interesseret i sundhed ønsker at indtage en sådan nyttelast? Hvis det calcium du er ude efter, der er 70 gode mad kilder, der tilbyder det. Overraskende nok, vil man optage mere calcium fra et glas berigede appelsinjuice, eller en kop broccoli, end fra et glas komælk.
Kathleen
12 oktober 2009
Efter flere år med uregelmæssige bryster og nogle ringe tilbage mammografi, begyndte min læge mig på Jod kosttilskud. Amazing forandring.
Tjek nedenstående hjemmeside link. Søg i undersøgelser har dokumenteret på nettet, som er blevet gjort i årenes løb med jod, tale med din læge og derefter prøve jod. Fra alt det som jeg har læst jod synes at have en forebyggende effekt på kræft i brystet.
http://blog.annlouise.com/2009/10/02/iodine-deficiency-hidden-link-to-breast-cancer-risk/~~V
KD
12 oktober 2009
Jeg reagerer på mejeriet kommentar ... mejeriet skulle være fint i moderate mængder .. men hvad gør mejeri fejl er de hormoner, der anvendes til at producere mejeri, de antibiotika og pesticider, der anvendes på dyr med henblik på produktion og hvad er de dyr, der faktisk spiser?? og har nogen set på de mængder af sukker på maden etiketten for mælk og yoghurt? aritificial sødestoffer osv. ... mejeriet skal være fint for nogle mennesker, når det er i det mest naturlige form, som ville være rå. Den pasteurisering og homogenisering kan faktisk nedbryde den "gode ting" i mælk såsom gode bakterier og enzymer dermed skabe en defekt mejeriprodukt. Hvis man sammenligner undersøgelser af forarbejdet mælk vs Raw mejeri der er mere skadelige virkninger fra det forarbejdede mejeri. Men ved at spise de rå former for mejeriprodukter forsigtighed skal tages i friskhed og sanitet af maden. Jeg tror, mejeri har fået en dårlig rap og er netop blevet behandlet og overprocessed at ødelægge selve gode, der kan komme fra det.
Magda
11 oktober 2009
Hvorfor siger du ikke noget om mælkeprodukter? Det er ganske velkendt, at mælkeprodukter øger risikoen for brystkræft hos kvinder og prostatakræft hos mænd. Mennesker er den eneste art i pattedyr, der ikke vænne sig selv. Vi har ikke brug for mælk eller mælkeprodukter, og jeg fik kvalme, når jeg ser lyserøde bånd vises på yoghurt, is, ost eller mælkekartoner. Hvor trist.
carol dinius
11 oktober 2009
Jeg 57 år gammel. Omkring 2003 begyndte jeg at bruge progesteron creme. Indtil da, har jeg aldrig haft en regelmæssig (på tid) periode. Nu har jeg (stadig) gør på denne alder. Er det fordi jeg bruger cremen, eller er det, at Gud ikke har besluttet at afslutte min endnu. Min gyno siger dens årsag jeg gør Estrogren (sp?). Lad mig vide. Ligeledes kunne det være fordi jeg bruger soja, det er en anden teori. Mange tak. Jeg er en troende og elskede! Dr. Lee . Jeg har aldrig brugt en HRT, altid lige progesteron creme. Carol