Přihlásit se k odběru článků na této stránce »

9 způsobů, jak snížit riziko vzniku rakoviny prsu

od Virginie Hopkins na 09/10/09 v 2:37 hod.

9 způsobů, jak snížit riziko vzniku rakoviny prsu

Říjen je měsíc povědomí o rakovině prsu, ale mediální zaměření tohoto měsíce má tendenci být o ošetřování rakoviny prsu, s málo říci o tom, jak zabránit rakovině prsu. Špatnou zprávou je, že jsme o nic blíž k vyléčení rakoviny prsu, než jsme byli před 50 lety. Máme o něco účinnější chemoterapie pro léčbu rakoviny prsu, ale všichni mohou mít strašlivé, dokonce smrtící, vedlejší účinky a těžko považovat za lék.

Dobrou zprávou je, že víme mnohem více o tom, jak zabránit rakovině prsu, než jsme dělali před 50 lety.

1 Vyhnout se syntetickou hormonální substituční terapie (HRT). V roce 2003, zdraví žen Initiative (WHI) ukázala 24% vyšší riziko rakoviny prsu u žen používajících syntetickou HRT jako Provera. To byl bedlivě sledován britskou Million Women Study, kde se ukázalo 66% zvýšené riziko rakoviny prsu u žen užívajících hormonální substituční léčbu syntetické. Příští přišel francouzský E3N studii, která ukázala o 60% vyšší riziko. V důsledku těchto studií, miliony žen rychle přestal používat syntetické hormony. V listopadu 2006 byl výzkum propuštěn onkologickými centry po celém USA ukazují, že výskyt rakoviny prsu se dramaticky poklesl (7 až 15%) se poprvé za několik desetiletí, a v roce 2009 článek v časopise New England Journal of Medicine k závěru, že pokles byl kvůli milionům žen, které HRT přestal používat.

2 Získat nějaké cvičení Není potřeba spouštět maratony nebo stoupání hor. Dokonce i 20-minutové chůze třikrát týdně může být rozdíl. 30 minut chůze 6 krát týdně je mnohem větší rozdíl. Podle Health Study sester, dvě míle chůze denně snižuje riziko rakoviny prsu o polovinu. Existují doslova desítky studií, které prokazují, že pravidelná tělesná cvičení výrazně omezuje riziko rakoviny prsu.

3 Minimalizace cukru a rafinovaných sacharidů. Bílé potraviny jsou mimo, celá zrna, čerstvé ovoce a zeleninu, ořechy, semena, vejce a ryby jsou dovnitř příliš mnoho cukru a jednoduchých sacharidů ve stravě vede vysoké hladiny inzulínu, která stanoví kaskádu Události v těle, které predisposes ženské tělo k rakovině prsu.

4 Použití alkohol s mírou. Středně těžké užívání alkoholu, jako sklenky vína několikrát týdně, snižuje riziko rakoviny prsu. Nic víc zvyšuje riziko rakoviny prsu.

5 Vyvarujte se životního prostředí toxiny To se však snáze řekne, než udělá v těchto dnech, ale seznam toxinů být minimalizované, nebo raději obsahuje pesticidy a herbicidy;. Mnohé čistící prostředky, laky na nehty a odlakovače, olejové barvy a barvy ředidla, jídle nebo pít z měkkých plastových kontejnerů, kosmetiky, které obsahují parabeny, falešné vůně, jako osvěžovače vzduchu, vonné prádelna mýdel a parfémů většiny, a lisovaného dřeva a dřevotřískových desek, které nábytek off-plyny formaldehydu. Klepněte na vodu z obecní vody nebo i vody v zemědělců může být naloženo s toxiny, použít vodní filtr v případě potřeby.

6 zvládat stres. Chronická, nepolevující napětí, jaké se často setkávají ženy, které žonglovat rolí manželky, matky a zaměstnancem, vezme těžkou daň na těle, a zejména udržuje hormonu kortizolu vysoká. Když je chronicky zvýšená hladina kortizolu, se riziko rakoviny prsu výrazně zvýšil. Najít činnost (nebo nečinnost), který je relaxační, a nějakou dobu trvat na tom denně.

7 Získat dostatek spánku v temné místnosti. To je jeden z nejlepších způsobů, jak zvládat stres! Spánek dává tělu čas na odpočinek, opravovat a léčit. Spaní v temné místnosti podporuje produkci hormonu melatoninu, což snižuje riziko rakoviny prsu. "Spousta" spánku může být 7 hodin u některých žen a 9 hodin pro ostatní.

8 Vyvarujte se chemické antikoncepce, pokud je to vůbec možné. Antikoncepční pilulky a opravy, výstřely a implantáty udělují mírně vyšší riziko vzniku rakoviny prsu, který zvyšuje už jsou používány. Dospívající, kteří používají chemické antikoncepce mají trojnásobný doživotní riziko rakoviny prsu. Chemická antikoncepce obsahují stejné hormony jako syntetické syntetické hormonální substituční terapie (viz # 1), často ve vyšších dávkách. Mezi bariérové ​​metody antikoncepce, jako je bránice, krční čepice a houba, používají gely a krémy, které nejsou zcela bezpečné, ale zdá se, že je bezpečnější než chemické antikoncepce, pokud jde o riziko rakoviny prsu.

9 Uchovávejte vitaminu D nádrž plná. Nyní výzkum je nesporné, že ženy s nedostatkem vitaminu D mají významně vyšší riziko vzniku rakoviny prsu. Trochu slunce, se vitamin D doplněk, a je-li pochybnosti, otestujte vitamínu D úrovně. A mimochodem, vitamin D je také velmi ochranný účinek proti chřipce!

Líbí se Bioidentical hormony způsobí rakovinu prsu? Hledat v tomto článku od Virginie Hopkins.

Přečtěte si více o tom, co způsobuje rakovinu prsu a jak zabránit tomu v knize Co Váš lékař může nelze říct o rakovině prsu John R. Lee, MD, Dr. David Zava a Virginia Hopkins.

Přidat na Twitter

5 Reakce na "9 způsobů, jak snížit riziko vzniku rakoviny prsu"

  1. avatar

    Joe Keon

    18.listopadu 2009

    Naznačuje, alkohol má nějakou roli ve snižování rizika rakoviny prsu je velmi diskutabilní poradenství. Neexistuje část těla, která není negativně ovlivněna konzumací alkoholu, a nikdo by se měla podporovat jeho použití. Alkohol daně játra, je těžké na nervovou soustavu (mozek) a mohou zvyšovat výskyt jednoho k rakoviny žaludku. Je těžké na srdeční sval a může podporovat řídnutí kostí. V neposlední řadě je návykové. Konzumace alkoholu se zdá být jedním z nejvíce konzistentních rizikových faktorů pro rakovinu prsu. Jedním z důvodů může být jeho tendence ke zvýšení hladiny estrogenu. Na druhé straně je, že je často kontaminovány s herbicidy, fungicidy a rezidua pesticidů používán na hroznů plodiny.

    Pokud jde o mléčné otázka jde, jeden nemusí čerpat podstatné lékařské literatury v tomto ohledu prostě potřebují zdravý rozum. Kravské mléko nikdy nebyl zamýšlen pro lidi a nemáme nutriční požadavky pro tuto činnost. Každá sklenice mléka, bez ohledu na to, jak vědomě byl vyroben, organické nebo ne, obsahuje téměř šedesát různých hormonů a růstových faktorů. To je vědecký fakt. Proč by někdo zájem o zdraví, chcete zpracovat takové užitečné zatížení? Pokud je to vápník, že jste po něm, je 70 Dobré jídlo zdrojů, které poskytují to. Překvapivě, jeden bude absorbovat více vápníku ze sklenice opevněného pomerančový džus, nebo šálek brokolice, než ze sklenice mléka kravského.

  2. avatar

    Kathleen

    12 říjen 2009

    Po letech hromadnými prsou a některých mamografie zavolat zpět, můj doktor začal mě jódu doplňků. Úžasná změna.

    Podívejte se na níže uvedené webové stránky odkaz. Hledat studie dokumentované na webu, které byly vykonané v průběhu let s jódem, poraďte se se svým lékařem a zkuste jód. Ze všeho, co jsem četl jód vypadá, že má preventivní účinek na rakovinu prsu.

    http://blog.annlouise.com/2009/10/02/iodine-deficiency-hidden-link-to-breast-cancer-risk/~~V

  3. avatar

    KD

    12 říjen 2009

    Jsem reagovat na mléčné výrobky komentář ... mléčné měli být v pořádku s mírou .. ale to, co dělá, je vadné mléko hormony používané k výrobě mléka a mléčných výrobků a antibiotik a pesticidů používaných na zvířatech pro výrobu a jaké jsou zvířata vlastně jíst?? a někdo se podíval na množství cukru na etiketě potravin pro mléko a jogurt? aritificial sladidla atd. ... mléčné výrobky by měly být v pořádku pro některé lidi, když je v něm nejvíce přírodní formě, která by byla syrové. Pasterizace a homogenizace může skutečně prolomit "dobré věci" s mlékem, jako dobré bakterie a enzymy, a tak vytváří vadný mléčný výrobek. Pokud porovnání studií zpracovaných mléčných výrobků vs syrového mléka a mléčných výrobků je více škodlivé účinky záření z zpracovaného mléka a mléčných výrobků. Ale jíst syrové formy mléka Opatrnosti je třeba v čerstvosti a hygieny potravin. Myslím, že mlékárna dostala špatnou reputaci a právě byla zpracována a overprocessed zničit skutečné dobro, které mohou pocházet z toho.

  4. avatar

    Magda

    11 říjen 2009

    Proč říkáte něco o mléčné výrobky? Je dobře známo, že mléčné výrobky zvyšují riziko rakoviny prsu u žen a prostaty u mužů. Lidé jsou jediný druh savce, který nemá odstavit sám. Nepotřebujeme mléko nebo mléčné výrobky a jsem znechucen, kdykoliv vidím růžové stuhy zobrazovány na jogurt, zmrzlina, sýr nebo mléko kartonů. Jak smutné.

  5. avatar

    Carol dinius

    11 říjen 2009

    Jsem 57 let starý. V roce 2003 asi jsem začal používat progesteronu krém. Do té doby jsem nikdy neměla pravidelnou, na čas) období. Teď jsem (ještě) to v tomto věku. Je to proto, že používám krém, nebo je to, že Bůh není rozhodla ukončit můj dosud. Můj Gyno tvrdí, že její příčinou dělám Estrogren (sp?). Prosím, dejte mi vědět. Také by to mohlo být, protože jsem používat sóju, to je další teorie. Děkuju mnohokrát. Jsem věřící a miloval! Dr. Lee . Nikdy jsem používal HRT, vždy jen progesteronu krém. Koleda

Dovolená jeden Namítat


Ochrana proti spamu by WP-SpamFree